Våbenskab forskel i kvalitet?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Våbenskab forskel i kvalitet?

Indlæg af Cpt » 14. apr 2021, 21:31

The Mad Viking skrev:
14. apr 2021, 19:23
Cpt skrev:
14. apr 2021, 08:25
Ingsorsi skrev:
13. apr 2021, 14:30
Cpt skrev:
13. apr 2021, 14:21
Jeg er meget glad for kvaliteten i mit Svenske Norlyx, jeg hentede det hos en jagt butik i nærheden af Malmø til en pris som de danske udbydere af samme skab slet ikke kunne hamle op med.. :blink:
Vil du fortælle hvilken butik og pris?
Det var bare fra www.norlyx.se du kan enten betale fragt til Danmark, det koster lidt, men det bliver stadig billigere end at købe skabet i dk, eller også kan du få det leveret til en af deres samarbejds partnere (jagt butikker) i Sverige, som jeg lige husker det havde de vist 3 forskellige i nærheden af broen - jeg husker ikke lige navnet på den butik jeg endte med at hente det hos..
Ja, når I kun skal over én bro, og ikke to som jeg selv, så kan man bare smutte over at hente med trailer i Sverige. :blink:
Norlyx er god kvalitet, og du kan rykke rundt på hylder og skuffer i lågen, samt købe ekstra tilbehør.
Tag det nu for helvede med kodelås, det er den lille merpris værd. :thumbup:
I må da kunne hente noget i Tyskland så, helt uden broer :blink:

Og du har helt ret kodelåsen er rigtig rar og kostede kun marginalt mere i det svenske

O27
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 24. okt 2015, 16:17
Interesser: Bushcraft, IPSC, MountainBike
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 41 times
Been thanked: 45 times

Re: Våbenskab forskel i kvalitet?

Indlæg af O27 » 17. apr 2021, 19:23

Har fundet et brugt skab med svejsede hylder. Kan man lovligt fjerne dem uden at påvirke godendelsen?

Besvar