Troede det var når man ikke kan ramme, så kan man bare
blænde fjenden istedetfor

Troede det var når man ikke kan ramme, så kan man bare
Ahhh.... Got it.
Det er af kosmetiske og ikke praktiske hensyn.
Den har fået selvbruner ligesom sin farmand
Uh!
Den er dælme fin!
Fedt setup.
Weltklasse
Vi snakker ikke S&B glas
Nøj den er bare ALT for lækker
Nej, den er fin som den er nu!Ras.Killing skrev: ↑10. maj 2023, 19:11MP Custom har haft fingrene i skæftet til min Browning. Syntes selv det er blevet godt![]()
Kan ikke helt finde ud af, om lås og løb skulle have været sort også?
Det var netop derfor jeg fravalgte det i første omgangC-X skrev: ↑10. maj 2023, 19:16Nej, den er fin som den er nu!Ras.Killing skrev: ↑10. maj 2023, 19:11MP Custom har haft fingrene i skæftet til min Browning. Syntes selv det er blevet godt![]()
Kan ikke helt finde ud af, om lås og løb skulle have været sort også?![]()
Har lige selv stået og befamlet en af mine rustfri rifler, som var jeg chef for fagforeningen, det bliver man i godt humør af![]()
Mange tak - det er nemlig en voldsomt fed skyder - jeg blev imponeret i går, da jeg skød med den!stormp skrev: ↑18. maj 2023, 14:54Tillykke med den, rigtig fin skyder![]()
Bliver du ikke lidt begrænset når der kun er rødpunks sigte på? Det er jo ikke mange discipliner du kan deltage i.. og præcision træning er det da også med iron sights det forgår på lang sigt..
Hvilke dele tænker du at skifte indv.?
Er der ikke lækkert aftræk på sådan en performance center model?
Og til sidsttror jeg dit ammo budget bliver slidt før udtrækkeren..
Men endnu engang tillykke det er altid en dejlig dag når man får ny hul maskine![]()
Den er lækker!Kevlarsjæl skrev: ↑25. maj 2023, 11:11Endelig hjemme.. efter 1,5 måneder hos våbenfabrikken for at få monteret kikkert. Ja det tog sin tid![]()
Men Sauer Str 200, vision skæfte, atlas psr bipod, ulfhednar ARCA mount. vortex pst gen 2, Sphurmontage. MDT mundingsbremse , vapensmia matchpipe 308w. Lidt forskelligt andet. Nu mangler jeg bare at skyde med denDen larmer så meget at de måtte bruge ørepropper under høreværnet under indskydningen.. Håber på mange timers sjov.
Bifrost er også super fedt. Har faktisk kigget ret meget på at smide min Otterup i et , men tror det bliver ved drømmen lige ptKrung skrev: ↑25. maj 2023, 11:25Den er lækker!Kevlarsjæl skrev: ↑25. maj 2023, 11:11Endelig hjemme.. efter 1,5 måneder hos våbenfabrikken for at få monteret kikkert. Ja det tog sin tid![]()
Men Sauer Str 200, vision skæfte, atlas psr bipod, ulfhednar ARCA mount. vortex pst gen 2, Sphurmontage. MDT mundingsbremse , vapensmia matchpipe 308w. Lidt forskelligt andet. Nu mangler jeg bare at skyde med denDen larmer så meget at de måtte bruge ørepropper under høreværnet under indskydningen.. Håber på mange timers sjov.
Min har meget til fælles, dog noget mere budget-agtig: 200 STR, Vision chassis, atlas kopi, picatinny bipod mount, vortex pst gen I.
Jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer omkring Vision chassiet. Jeg synes der er gode detaljer, men jeg nyder min GRS Bifrost mere under skydningen.
For satan et stykke skydejern!Kevlarsjæl skrev: ↑25. maj 2023, 11:11Endelig hjemme.. efter 1,5 måneder hos våbenfabrikken for at få monteret kikkert. Ja det tog sin tid![]()