Så fik jeg sat ny kompensator på min Smith And Wesson Victory PC. Den passer ikke helt perfekt, når den er skruet helt i bund med hullerne på kompensatoren, så de sidder perfekt opad og til siderne, men det kigger vi lige på næste gang, og så må den få en plastik ring mere eller noget locktite, så det skal nok blive godt.
Bemærk de sølvskruer i grebet - jeg havde egentlig lige købt 4 helt nye i sort hjem fra Zero-Mike til 355,-, som passede helt perfekt, da en af de originale (I øvrigt HULE skruer) var knækket, efter de fra fabrikken havde mishandlet og voldtaget skruen i med autoværktøj, så vidt jeg fik at vide, hvilket havde svækket skruerne, da jeg så skulle skifte grebet fra det originale til et, jeg selv havde købt.
Disse her 4 i sølv fra Kina passer dog heldigvis helt perfekt. Bevares, Kvaliteten er nok også en anden, men til ca. en 1/15 af prisen, så er der rigeligt plads til, at kvaliteten måske er noget lavere, og der ryger en skrue i ny og næ, hvis man strammer for hårdt. (Hvilket jeg har haft tendens til, men nu er stoppet med!

)
Jeg har lige et sæt af de "olie-vand" farvet skruer på vej også, og med at sort og sølvfarvet farvet sæt allerede, så er jeg dækket ind der også nu:
https://www.aliexpress.com/item/1005004 ... 1802hQ1vcf
Jeg har måske sagt det før, men nu er jeg færdig med at pynte og optimere min pistol ud ad til - nu er skydetasken kun proppet med diverse dele til intern i pistolen, og så er der magasinholdere, hylster til pistolen, og lidt stærkere fjedre til magasinerne på vej også fra Tandemkross i USA også med tiden. Resten af de stærkere Tandemkross dele internt til pistolen, håber jeg, jeg kan vente med at sætte i, til de originale dele er slidt op, men det er op til pistolen - hvis den holder sig fra de kendte funkfejl, som den har gjort nogenlunde indtil nu, så skifter jeg intet indeni, før det er absolut nødvendigt, og jeg vil forsøge at time det til, at det bliver gjort samtidigt til den tid, men hvis jeg begynder at få funkfejl ved hver skydning, så får den hele turen, for jeg kan og og vil ikke acceptere funkfejl, da jeg ville kunne skyde i fred og ro over, at pistolen i hvert fald ikke er skyld i, at jeg skal stå at bande, svovle og være irriteret over en skydning, der ikke "føles god" - mit grej skal spille og fungere, men det kender i alle sammen nok i forvejen
Sådan her endte min pistol med at se ud: