Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Gunslinger » 5. sep 2021, 00:19

Performance Duty Pistol – som navnet indikerer, ønskede Walther at lave en tjenestepistol som ikke kun var driftsikker, men også kunne performe til en konkurrenceskyttes behov. Der er gået rigtig mange udviklingstimer i projektet, og Walther kunne primo 2021 præsentere PDP, som deres nyeste pistol.

I forbindelse med Walther’s EU launch af PDP i juli 2021, var vi i Phillipsburg i Tyskland, til et Walther sponsoreret skydeevent. Vi fik her en grundig gennemgang af modeller og features, og blev derefter sluppet løs på deres test range. Hvis vores ammunitionsforbrug kunne bruges som indikation for begejstring, var der ikke noget at være i tvivl om: Vi var meget imponerede over den.

Walther PDP fås i 5 forskellige versioner. Modsat andre fabrikanter, dækker betegnelserne ”Compact” og ”Fullsize” over længden på grebet, IKKE længden på slæden, der i stedet angives i tommer. En Compact er således med 15-skuds magasin og en fullsize er med 18-skuds magasin. Versionerne er:
- Compact med 4” pibe
- Compact med 5” pibe
- Fullsize med 4” pibe
- Fullsize med 4.5” pibe
- Fullsize med 5” pibe.

Som forventet kan vi kun tilbyde de 2 versioner med 5” slæde. Vi arbejder med, på sigt at kunne tilbyde en fullsize version med 4.5” slædelængde og gevindpibe.

Førstehåndsindtryk:
Ved første øjekast, minder den om en gennemsnitlig strikerfired polymerpistol: Få kontaktpunkter imellem slæde og ramme og traditionelle whitedot sigtemidler. Her stopper lighederne dog, og det bliver hurtigt klart, at Walther har designet noget ganske særligt. Ikke kun til professionelle brugere, men også til konkurrenceskytter.

Performance Duty Texture:
Ergonomien er helt i top med denne tekstur der er at finde på siderne og backstrappen. Frontstrappen har traditionelle netskæringer. Teksturen er utrolig skridsikker, uden at genere hverken hænder eller tøj. Der medfølger 3 udskiftelige backstraps, så man kan finde den der passer bedst til éns hænder. Med den mindste backstrap installeret, vil folk med mindre hænder sagtens kunne nå magasinudløseren og bekvemt betjene våbnet.

Performance Duty Trigger
One trigger to rule them all! Walther er kendt for deres sublime aftræk ud af kassen, og PDP’en er ingen undtagelse. Den væsentligste forskel opnås ved, at Walthers striker aftræk (både på PDP og Q5) er pre-cocked. Dvs. at man ikke, som med gængse striker aftræk, skal spænde strikeren igennem den første del af aftrækket. Her spændes den efter repetering, hvorved aftrækket blot skal udløses. Dette giver et meget definerbart break, der minder mere om et single action aftræk end et striker aftræk. Aftrækket har nærmest ingen overtravel og et meget kort reset. Aftrækkets totale vandring er på kun 7mm. Aftrækket benytter de samme fjedre som Q5 aftrækket, så det kan optimeres for en smule lavere vægt. Take-up er rent fjederpåvirket, altså ingen anlægsflader der glider mod hinanden. Ved at skifte fjedre, kan der tages adskillige hundrede gram af den samlede aftræksvægt, og take-up vil blive markant anderledes. Break’et vil grundet take-ups lavere vægt, virke endnu mere markant og definerbart.

Super Terrain Serations
Egentlig er der vel ikke så meget at sige om serrations. De er placeret hensigtsmæssigt, er nemme at finde både foran og bagpå pistolen, og de går langt ned bagpå, så man også kan få et godt greb, når der er monteret et rødpunktsigte. Traditionelle serrations er skåret ”ned” i slæden. Disse er mere udestående, hvilket virkelig kan mærkes, når pistolen skal lades i en fart.

Sigtemidler
Pistolen leveres med white dot sigtemidler. Til konkurrencebrug er det ikke optimalt (personligt hader jeg white dots), så her må man huske på at pistolen er designet til MIL/LE markedet. De er dog justerbare! Walther har valgt samme cut som Glock, på både frontsigte og bagsigte. Der findes derfor et hav af forskellige typer sigtemidler, der passer lige på.

Optics Ready
Walther PDP er forberedt til rødpunktsigte ab fabrik. For at optimere chancen for at finde dotten, har Walther lavet et lille svaj på front strappen. Teorien er, at det tryk skyttens lillefinger lægger på den nederste del af frontstrappen, får pistolen til at tilte en kende nedad, hvilket er med til at sikre at man hurtigt finder dotten, når man hæver pistolen. Der findes indtil videre 4 optikplader, der tilsammen dækker følgende rødpunktsigter:
- Doctor
- Noblex
- Meopta
- Trijicon RMR og SRO
- Div Holoson
- Riton
- Axion
- Leopold DeltaPoint & DeltaPoint Pro
- Shield RMS & RMSw
- Sig Sauer Romeo Zero
- Vortex Viper

Nok salgsgas… hvordan er den så? Den er fed! Den er overraskende flat skydende af en polymerpistol på 600gram. Præcisionen er imponerende for et våben af denne type, og viser nok i virkeligheden hvor langt teknologien er kommet. Skudgruppen med 4” pistolen er skudt på 10 meter og var de første skud vi skød. Våbnet var bone stock og med 124gr standard FMJ ammunition.

I forbindelse med Dall IPSC Challenge 2021, gav vi skytterne mulighed for at prøveskyde 3 Walther pistoler, heriblandt PDP. VI havde ved siden af vores test range en konkurrence på platerack’en hvor skytterne skød med en PDP og vi trak lod om én til en heldig vinder. Da konkurrencen var omme, talte vi 330 skydninger på platerack’en. Der er 6 plates på en platerack og vi gav skytterne 10 skud i magasinet. Nogle brugte 6 patroner, andre hele magasinet. Vi anslår der gik over 3500 skud igennem vores PDP den weekend. Ingen fødefejl, ingen klikkere, ingen udtrækkerfejl. Vi rensede den ikke og gav den heller ingen olie. Det kan vel ikke gøres bedre.

Alt i alt en no-nonsens skyder, der når du får den i hånden, får dig til at tænke ”Hvorfor er der ingen der har lavet denne før?”. Den passer godt i hånden, bliver hvor den skal, er hurtigt tilbage på målet efter skudafgivelse og har et virkelig godt aftræk. Vi har næppe før haft en pistol i denne prisklasse, vi har kunnet stå så meget inde for. Giv os et heads-up hvis du nogensinde er i Dall skydeterræn, og vi lader dig glædeligt prøve den. Walther PDP er som ”the girl next door” – det kan godt være vi har en anden derhjemme, men vi må bare have hende med hjem i skabet!

Her en lille intro omkring PDP:
https://www.youtube.com/watch?v=3gUw4Cj7bwM&t=4s

Her lidt hurtigskydning med PDP:
https://www.youtube.com/watch?v=S8uAGZpfbDI

De kan fås, lige her, samt hos udvalgte forhandlere:
https://zeromike.dk/produkter/483-walther-pdp/

Mvh
Zero Mike Armory
Vedhæftede filer
239936014_1001999527244689_5027652078141091762_n.jpg
Første skud med en PDP 4"
239936014_1001999527244689_5027652078141091762_n.jpg (65.35 KiB) Vist 6513 gange
240725620_433432428075013_8366754959668596629_n.jpg
Magasinbrønd kan tilkøbes
240459643_278423157100962_5638240664670115781_n.jpg
Med påmonteret rødpunktsigte
240488764_877485053145800_547773227325525791_n.jpg
Efter 3500 skud
240488764_877485053145800_547773227325525791_n.jpg (55.79 KiB) Vist 6513 gange
240609675_354271686331214_8391428179190597942_n.jpg
Efter 3500 skud
238624719_541585740460730_6404520620283900894_n.jpg
Skudt med 5" fullsize pistol på 10m
238624719_541585740460730_6404520620283900894_n.jpg (83.01 KiB) Vist 6513 gange

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1366 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Ras.Killing » 5. sep 2021, 00:44

Var en af dem der prøvede den i Dall :smile: til prisen syntes jeg at den gør det godt. En fornuftig optics ready pistol til under 7000kr., den er svær at hamle op med.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

MEriksen
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. jun 2006, 19:07
Interesser: Pistolskydning
Geografisk sted: Sydfyn
Geografisk sted: Sydfyn
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af MEriksen » 5. sep 2021, 15:32

Jeg var med til testkørslen, sammen med Ras.killing, og må give ham ret.
Jeg har aldrig været til striker fired plast skydere, men den der, den virker.

Jeg tog to runder på plate racket. Første runde lige over 3 sekunder, og anden runde lige under 3 sekunder.
Det er også der jeg ligger med min gode gamle tunge CZ Shadow 2.

Det gav lidt stof til eftertanke, at en skyder man lige får stukket i hånden, kan give samme resultater, som en man har øvet mange tusinde skud med.

Noget har de tyske ingeniører gjort rigtigt.

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Mapzter » 6. sep 2021, 09:15

MEriksen skrev:
5. sep 2021, 15:32
Det gav lidt stof til eftertanke, at en skyder man lige får stukket i hånden, kan give samme resultater, som en man har øvet mange tusinde skud med.

Noget har de tyske ingeniører gjort rigtigt.
Helt enig - jeg havde mulighed for at prøve en for en lille måned tid siden, og kunne konstatere at jeg kunne skyde < 0.20 splits med den med det samme, dvs. det samme som med den 1911 jeg har arbejdet med de seneste mange, mange år.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Black Water
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 25. maj 2021, 13:32
Interesser: Våben, taktik
Geografisk sted: København
Has thanked: 25 times
Been thanked: 36 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Black Water » 6. sep 2021, 11:10

Jeg kender den ikke, men den ser fornuftig ud.

Tre spørgsmål:

Hvad vejer full size modellen med 18-skuds magasin præcist?

Hvor tungt er aftrækket?

Kan den samles forkert efter et standard field strip?

Man er ved at skrive kravsspecifikationer til politiets nye skyder. I kunne jo tage kontakt og spørge om man er interesseret i at kigge på en..

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1366 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Ras.Killing » 6. sep 2021, 11:11

Black Water skrev:
6. sep 2021, 11:10
Man er ved at skrive kravsspecifikationer til politiets nye skyder. I kunne jo tage kontakt og spørge om man er interesseret i at kigge på en..
Det tror jeg allerede de har i tankerne :biggrin:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Cpt » 6. sep 2021, 16:26

Mit må-ha gen er da lige blevet tændt, jeg gik ellers og ventede på Rugers american competition kommer til landet.. men det kan da være det skal være en Walther istedet, prisen er jo stort set den samme alligevel

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af C-X » 6. sep 2021, 17:02

Cpt skrev:
6. sep 2021, 16:26
Mit må-ha gen er da lige blevet tændt, jeg gik ellers og ventede på Rugers american competition kommer til landet.. men det kan da være det skal være en Walther istedet, prisen er jo stort set den samme alligevel
I stedet? :shock:
Hvordan kan en pistol erstatte en riffel? Mener du ikke at du også skal have en Walther pistol? :???:

Du må gerne svare, når den langhårede ikke kigger dig over skulderen...
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

InMySights
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 331
Tilmeldt: 26. dec 2020, 22:16
Interesser: jagt og regulering af skadedyr
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 175 times
Been thanked: 86 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af InMySights » 6. sep 2021, 18:08

C-X skrev:
6. sep 2021, 17:02

I stedet? :shock:
Hvordan kan en pistol erstatte en riffel? Mener du ikke at du også skal have en Walther pistol? :???:
Riffel?
https://youtu.be/pyT1ROBFxq4
.177
.5,5
22LR
243W
12/70

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af C-X » 6. sep 2021, 19:00

Bwahahaha... :fun:

Jeg var helt overbevist om, at han måtte mene en Ruger American riffel/rimfire, kendte overhovedet ikke til pistolen af samme navn. Ja, så giver det nok god mening at gå med Waltheren i stedet.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Cpt » 6. sep 2021, 21:39

C-X skrev:
6. sep 2021, 17:02
Cpt skrev:
6. sep 2021, 16:26
Mit må-ha gen er da lige blevet tændt, jeg gik ellers og ventede på Rugers american competition kommer til landet.. men det kan da være det skal være en Walther istedet, prisen er jo stort set den samme alligevel
I stedet? :shock:
Hvordan kan en pistol erstatte en riffel? Mener du ikke at du også skal have en Walther pistol? :???:

Du må gerne svare, når den langhårede ikke kigger dig over skulderen...
Hehe det er skam begge 9mm pistoler, og da jeg allerede har én
9mm på kortet er der jo ikke rigtig plads til mange flere af dem..

Og du har helt ret jeg skal sikkert også have fingre i en Ruger precision rimfire på et tidspunkt - jeg har lige pillet på sådan en i dag og den er pivfræk :biggrin:

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af C-X » 6. sep 2021, 21:47

Min forvirring gjorde mig lige nervøs for dit helbred, da dine prioriteter virkede... usunde?

Jeg kender mere til Rugers revolvere, end pistoler, så jeg kom på tynd is med navngivningen. Skidt pyt, jeg kan godt tåle at blive udstillet som en uvidende tåbe, jeg skyder trods alt kun med jagtvåben. :fun:
Du vil blive glad for en Ruger Precision Rimfire, det er helt sikkert.

:hijack: :offtopic:

Vi må hellere lade Walther få resten af opmærksomheden :blink:
Den er faktisk ikke helt grim :thumbup:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

InMySights
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 331
Tilmeldt: 26. dec 2020, 22:16
Interesser: jagt og regulering af skadedyr
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 175 times
Been thanked: 86 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af InMySights » 7. sep 2021, 10:12

Spørger bare forsigtigt
Hvis man er til denne type poly pistol. Er der så ikke både arsenal, canik og jeg tør næsten ikke sige det... Glock som walther pdp er oppe imod?
.177
.5,5
22LR
243W
12/70

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Oscar123 » 7. sep 2021, 10:28

Gunslinger skrev:
5. sep 2021, 00:19
Performance Duty Pistol ...
Stor tak for en rigtig fin gennemgang. :thumbup:

Man skal altid passe på med at sammenligne forskellige skydere – men hvis man nu alligevel skulle, hvordan vil I så sige, at denne Walther PDP arter sig i forhold til Sig Sauer P320 (med Greygun aftræk)..?

:razz:
Oscar123
Senest rettet af Oscar123 8. sep 2021, 09:43, rettet i alt 1 gang.
On scene - but unseen

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Cpt » 7. sep 2021, 13:47

InMySights skrev:
7. sep 2021, 10:12
Spørger bare forsigtigt
Hvis man er til denne type poly pistol. Er der så ikke både arsenal, canik og jeg tør næsten ikke sige det... Glock som walther pdp er oppe imod?
Jo der er mange spillere på det marked, nogle med bedre aftræk end andre :neutral: (aftrækket er for mig en ret væsentlig faktor)

Black Water
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 25. maj 2021, 13:32
Interesser: Våben, taktik
Geografisk sted: København
Has thanked: 25 times
Been thanked: 36 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Black Water » 8. sep 2021, 08:33

Cpt skrev:
7. sep 2021, 13:47
InMySights skrev:
7. sep 2021, 10:12
Spørger bare forsigtigt
Hvis man er til denne type poly pistol. Er der så ikke både arsenal, canik og jeg tør næsten ikke sige det... Glock som walther pdp er oppe imod?
Jo der er mange spillere på det marked, nogle med bedre aftræk end andre :neutral: (aftrækket er for mig en ret væsentlig faktor)
Men ved en "duty"-pistol er der en lang række andre faktorer, som er minimum ligeså essentielle. Aftrækket er måske ikke engang i top 5.

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Cpt » 8. sep 2021, 11:54

Black Water skrev:
8. sep 2021, 08:33
Cpt skrev:
7. sep 2021, 13:47
InMySights skrev:
7. sep 2021, 10:12
Spørger bare forsigtigt
Hvis man er til denne type poly pistol. Er der så ikke både arsenal, canik og jeg tør næsten ikke sige det... Glock som walther pdp er oppe imod?
Jo der er mange spillere på det marked, nogle med bedre aftræk end andre :neutral: (aftrækket er for mig en ret væsentlig faktor)
Men ved en "duty"-pistol er der en lang række andre faktorer, som er minimum ligeså essentielle. Aftrækket er måske ikke engang i top 5.
Det kommer jo helt an på hvad man vil bruge den til... og nogle af de nye strikerfire pistoler på markedet bliver jo netop markedsført som "competition" modeller hvor aftræk og præcision er nogle af nøglefunktionerne - at de så næppe vinder så mange tjeneste udbud med den konfiguration er jo en anden sag..

Black Water
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 25. maj 2021, 13:32
Interesser: Våben, taktik
Geografisk sted: København
Has thanked: 25 times
Been thanked: 36 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Black Water » 8. sep 2021, 13:43

Ja du har ret, det er som om at der er ved at opstå et nyt segment, hvor man prøver at lave en hybrid imellem tjeneste og konkurrence.

Jeg skal da i hvert fald prøve den PDP ved lejlighed

Brugeravatar
Thyk
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 146
Tilmeldt: 2. dec 2016, 13:27
Interesser: Finpistol, Grovpistol, Jagt
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 44 times
Been thanked: 27 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Thyk » 8. sep 2021, 13:55

Black Water skrev:
8. sep 2021, 13:43
Ja du har ret, det er som om at der er ved at opstå et nyt segment, hvor man prøver at lave en hybrid imellem tjeneste og konkurrence.

Jeg skal da i hvert fald prøve den PDP ved lejlighed
Måske skulle man lave en ny division i IPSC til det - Production! næ hov.. :giggle:

(Men seriøst - en division til "tjenestepistoler" kunne være fint.)

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Cpt » 8. sep 2021, 14:58

Black Water skrev:
8. sep 2021, 13:43
Ja du har ret, det er som om at der er ved at opstå et nyt segment, hvor man prøver at lave en hybrid imellem tjeneste og konkurrence.

Jeg skal da i hvert fald prøve den PDP ved lejlighed
Ja jeg er også tændt på den, både pris og udseendet taler for den - men den skal også kunne skyde rimeligt tætte huller i papir før jeg kan bruge den til noget i praksis (men det lyder det jo også til at den kan) :smile:

O27
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 24. okt 2015, 16:17
Interesser: Bushcraft, IPSC, MountainBike
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 41 times
Been thanked: 45 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af O27 » 23. okt 2021, 11:28

Oscar123 skrev:
7. sep 2021, 10:28
Gunslinger skrev:
5. sep 2021, 00:19
Performance Duty Pistol ...
Stor tak for en rigtig fin gennemgang. :thumbup:

Man skal altid passe på med at sammenligne forskellige skydere – men hvis man nu alligevel skulle, hvordan vil I så sige, at denne Walther PDP arter sig i forhold til Sig Sauer P320 (med Greygun aftræk)..?

:razz:
Oscar123
Kan i ikke sammenligne den mod P320 x-five som i jo også sælger?

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Walther PDP - lidt mere end bare en striker-fired pistol

Indlæg af Cpt » 24. okt 2021, 14:11

O27 skrev:
23. okt 2021, 11:28
Oscar123 skrev:
7. sep 2021, 10:28
Gunslinger skrev:
5. sep 2021, 00:19
Performance Duty Pistol ...
Stor tak for en rigtig fin gennemgang. :thumbup:

Man skal altid passe på med at sammenligne forskellige skydere – men hvis man nu alligevel skulle, hvordan vil I så sige, at denne Walther PDP arter sig i forhold til Sig Sauer P320 (med Greygun aftræk)..?

:razz:
Oscar123
Kan i ikke sammenligne den mod P320 x-five som i jo også sælger?
Det vil da være fint med den sammenligning også, men der er jo så også en ret stor prisforskel på de 2 pistoler.. forhåbentligt går der ikke så længe endnu før jeg kan komme ud og skyde med PDP

Besvar