Løbslængde på Walther PDP?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Cpt » 20. dec 2021, 09:41

Ras.Killing skrev:
20. dec 2021, 09:36
Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:23
Ras.Killing skrev:
20. dec 2021, 09:19
Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:04
209.999 er heller ikke under "mindst 210" prøv at Google "betydende cifre"

Ifølge alle matematike regler er 209,999 = 210
Hvis jeg skal levere et enne, som skal være 210mm, og jeg levere et der er 209.5mm, så garantere jeg dig, at jeg kommer til at lave et nyt :blink:

Min pointe. Det er ikke interessant hvad Google eller matematiske regler siger. Det er interessant at finde ud af, hvad domstolene retter sig efter.

Det kan sagtens tænkes, at der er præcedens for, at domstolene følger gængse regne regler :thumbup:
Hvis du afleverer et emne på 209,5 mm har du levet op til det ønskede.. ham der bestiller emnet her derimod fejlet hvis han rent faktisk gerne ville have flyttet usikkerheden ud på næste decimal skulle han have bestilt et emne på 210,0mm :blink:
Det der er interessant for snakken her i tråden, er hvordan lovgivningen forholder sig til mål.
Jeg vil da håbe på den korrekte måde, den der bliver undervist i på alle landets skoler...

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1366 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Ras.Killing » 20. dec 2021, 10:03

Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:41
Ras.Killing skrev:
20. dec 2021, 09:36
Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:23
Ras.Killing skrev:
20. dec 2021, 09:19
Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:04
209.999 er heller ikke under "mindst 210" prøv at Google "betydende cifre"

Ifølge alle matematike regler er 209,999 = 210
Hvis jeg skal levere et enne, som skal være 210mm, og jeg levere et der er 209.5mm, så garantere jeg dig, at jeg kommer til at lave et nyt :blink:

Min pointe. Det er ikke interessant hvad Google eller matematiske regler siger. Det er interessant at finde ud af, hvad domstolene retter sig efter.

Det kan sagtens tænkes, at der er præcedens for, at domstolene følger gængse regne regler :thumbup:
Hvis du afleverer et emne på 209,5 mm har du levet op til det ønskede.. ham der bestiller emnet her derimod fejlet hvis han rent faktisk gerne ville have flyttet usikkerheden ud på næste decimal skulle han have bestilt et emne på 210,0mm :blink:
Det der er interessant for snakken her i tråden, er hvordan lovgivningen forholder sig til mål.
Jeg vil da håbe på den korrekte måde, den der bliver undervist i på alle landets skoler...
Med alt respekt... Så hjælper håb ikke rigtig noget i det sammenhæng :biggrin:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Fast Fumble » 20. dec 2021, 10:32

Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:37
Fast Fumble skrev:
20. dec 2021, 09:30
Lovgivere er almindelige mennesker. Når de siger "mindst 210mm", så har de ikke aktivt taget stilling til afrunding.
Det mener jeg at de har.. ellers havde de opgivet grænsen i cm.
Men nu har de sat grænsen i mm (hvilket naturligvis giver mulighed for at acceptere afvigelser der er under en halv mm)
Det er egentlig heller ikke så vigtigt hvad intentionen var da grænsen blev sat, den er som den er, så afvigelser på op mod en halv mm er lovlige, hvis de vil ændre på dette må de jo ændre grænsen...
Du lyder meget skråsikker.
Har du en juridisk uddannelse? Eller arbejder du med lovfortolkninger, hvor du kender til precedens? Hvor har du din viden fra?

På NVF, hvor korrekt rådgivning jævnligt kan være forskellen mellem en mindre ubekvemmelighed, og en strafbar handling med store konsekvenser, er det vigtigt at angive tydeligt, med hvilken baggrund man udtaler sig.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Cpt » 20. dec 2021, 10:50

Fast Fumble skrev:
20. dec 2021, 10:32
Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:37
Fast Fumble skrev:
20. dec 2021, 09:30
Lovgivere er almindelige mennesker. Når de siger "mindst 210mm", så har de ikke aktivt taget stilling til afrunding.
Det mener jeg at de har.. ellers havde de opgivet grænsen i cm.
Men nu har de sat grænsen i mm (hvilket naturligvis giver mulighed for at acceptere afvigelser der er under en halv mm)
Det er egentlig heller ikke så vigtigt hvad intentionen var da grænsen blev sat, den er som den er, så afvigelser på op mod en halv mm er lovlige, hvis de vil ændre på dette må de jo ændre grænsen...
Du lyder meget skråsikker.
Har du en juridisk uddannelse? Eller arbejder du med lovfortolkninger, hvor du kender til precedens? Hvor har du din viden fra?

På NVF, hvor korrekt rådgivning jævnligt kan være forskellen mellem en mindre ubekvemmelighed, og en strafbar handling med store konsekvenser, er det vigtigt at angive tydeligt, med hvilken baggrund man udtaler sig.
Jeg udtaler mig kun med en måleteknisk baggrund, så skråsikkerheden relaterer kun til tolkning af data i videnskabelig sammenhæng.

Så jeg vil da også gerne understrege at jeg egentlig er glad for at Walther laver de 1mm længere piber så jeg personligt som køber af en af deres pistoler slipper for at blive prøvekanin for noget som helst juridisk.
Når det så er sagt vil jeg mene at man ret nemt kan føre en række ekspert vidner ved en evt retsag som ville underbygge påstanden om at man lever op til lovkravet, men om en dommer ville lytte har jeg ingen anelse om - kun håb for at de regler der gælder i alle andre sammenhænge også ville gælde i en dansk retssal.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Bofhenator » 20. dec 2021, 11:01

Det kan være det er nemmere at finde domme ift den her:
https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/1736
...
1) Glatløbede haglgeværer med en pibelængde på mindst 55 cm...
Om der er faldet domme for pibelængder mellem 54,5cm og 54,9999 cm (man må selv fortsætte antallet af nitaller hvis man mener det er væsentligt).

Princippet er vel det samme.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1008 times
Been thanked: 1366 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Ras.Killing » 20. dec 2021, 11:31

Bofhenator skrev:
20. dec 2021, 11:01
Det kan være det er nemmere at finde domme ift den her:
https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/1736
...
1) Glatløbede haglgeværer med en pibelængde på mindst 55 cm...
Om der er faldet domme for pibelængder mellem 54,5cm og 54,9999 cm (man må selv fortsætte antallet af nitaller hvis man mener det er væsentligt).

Princippet er vel det samme.
Jeg kan ikke svare på det, men jeg ville ikke være prøvekanin.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Cpt » 20. dec 2021, 13:08

En mulighed kunne måske ha været at Walther havde kontaktet Justitsministeriet og bedt om et uddybende og bindende svar, evt suppleret med dokumentation for at deres pistol rent måleteknisk lever op til kravet.
Men omvendt ville det sikkert ha taget usandsynligt meget længere tid og muligvis have kostet dem flere ressourcer end at fremstille de længere piber..

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Mapzter » 20. dec 2021, 13:48

Cpt skrev:
20. dec 2021, 13:08
En mulighed kunne måske ha været at Walther havde kontaktet Justitsministeriet og bedt om et uddybende og bindende svar, evt suppleret med dokumentation for at deres pistol rent måleteknisk lever op til kravet.
Men omvendt ville det sikkert ha taget usandsynligt meget længere tid og muligvis have kostet dem flere ressourcer end at fremstille de længere piber..
Nu har DSF og Unionen i snart 5 år forsøgt at få en afgørelse fra JM omkring dispensation til magasiner med kapacitet > 20 skud, så jeg er sikker på at du har helt ret i at det ville tage "usandsynligt meget længere tid", og det ikke ville være værd for en producent at bruge tid på.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Cpt » 20. dec 2021, 16:32

Mapzter skrev:
20. dec 2021, 13:48
Cpt skrev:
20. dec 2021, 13:08
En mulighed kunne måske ha været at Walther havde kontaktet Justitsministeriet og bedt om et uddybende og bindende svar, evt suppleret med dokumentation for at deres pistol rent måleteknisk lever op til kravet.
Men omvendt ville det sikkert ha taget usandsynligt meget længere tid og muligvis have kostet dem flere ressourcer end at fremstille de længere piber..
Nu har DSF og Unionen i snart 5 år forsøgt at få en afgørelse fra JM omkring dispensation til magasiner med kapacitet > 20 skud, så jeg er sikker på at du har helt ret i at det ville tage "usandsynligt meget længere tid", og det ikke ville være værd for en producent at bruge tid på.
Jo men her ville det jo ikke være en forespørgsel om dispensation, men blot en afklaring på hvordan lovkravet skal tolkes i praksis.
Det er super ærgerligt at det virker til at man ikke kan få den slags afklaret på andre måder end ved en domfældelse

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Fast Fumble » 20. dec 2021, 16:49

Cpt skrev:
20. dec 2021, 16:32
Det er super ærgerligt at det virker til at man ikke kan få den slags afklaret på andre måder end ved en domfældelse
Ja, gu er det ærgerligt, men det er nu en gang sådan det er.
Ofte tror jeg det handler om, at den jurist (eller i våbenspørgsmål typisk jura-studerende) som bliver sat til at svare, ikke er helt vild med at lave en bindende fortolkning på noget som nogen andre jurister formulerede for 10+ år siden, og derfor er det så dejligt nemt bare at svare "vi afventer en dom". For hvad MENTE de egentlig, dengang de skrev det? Og hvor stor vægt tillagde de det? Og hvor vigtigt er det i dag? Og hvor vigtig er fortolkningen den dag der omsider opstår en sag på det?
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Black Water
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 25. maj 2021, 13:32
Interesser: Våben, taktik
Geografisk sted: København
Has thanked: 25 times
Been thanked: 36 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Black Water » 20. dec 2021, 19:42

210 cm = 210,00 cm.

Det kan der seriøst ikke være nogen tvivl om. Der er jo tale om en nøjagtig længdeangivelse og ikke en afrundingsmanøvre.

Måler i jeres penis ud fra samme teori? :fun:

Brugeravatar
CheesusCrust
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. mar 2014, 18:26
Interesser: Hulmaskiner
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 7 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af CheesusCrust » 20. dec 2021, 19:51

Black Water skrev:
20. dec 2021, 19:42
210 cm = 210,00 cm.

Det kan der seriøst ikke være nogen tvivl om. Der er jo tale om en nøjagtig længdeangivelse og ikke en afrundingsmanøvre.

Måler i jeres penis ud fra samme teori? :fun:
[Fjernet af moderator]
Der er flere i tråden der har brugt meget energi på at forklare hvordan det hænger sammen, [Fjernet af moderator]
[Fjernet af moderator]

Der er kæmpe forskel på
1 time
60 minutter
3600 sekunder

Ligesom der er på 210 og 210,00

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af C-X » 20. dec 2021, 20:06

Black Water skrev:
20. dec 2021, 19:42
210 cm = 210,00 cm.

Det kan der seriøst ikke være nogen tvivl om. Der er jo tale om en nøjagtig længdeangivelse og ikke en afrundingsmanøvre.

Måler i jeres penis ud fra samme teori? :fun:
Uanset målemetode, som der kan herske uenighed om, så er det vigtigt om man måler i koldt, varmt, eller mundvand. :inspect:

Derudover er jeg faktisk enig. Loven beskæftiger sig ikke med målemetoder, og den henvender sig til lægmand. Han vil ikke forvente, eller acceptere, at en 21 cm pistol kun er 20,5 cm lang. Særligt hvis det kobles med "ikke mindre end" eller "minimum" osv.

Og jo, jeg kender så udmærket til betydende cifre, tolerencer og afrundinger.

Jeg ville helst ikke stå i en retssal og forsøge at overbevise Hr. Dommer om, at jeg vidste bedre.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Caspian1911 » 20. dec 2021, 20:07

Så sørger vi lige for at holde stien ren :impatient:

Vi har alle vores standarder! NVF’s er simple og strenge, det husker i nok. :smile:

Hvad der forefindes af ISO og jeg skal komme efter dig, er fuldstændig ligegyldig. Jeg kan også finde en ISO over målet.

En træskolængde gælder i denne sammenhæng, og domstolene bestemmer om det er jysk eller sjællandsk.
Glædelig jul :jul:
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Black Water
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 25. maj 2021, 13:32
Interesser: Våben, taktik
Geografisk sted: København
Has thanked: 25 times
Been thanked: 36 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Black Water » 20. dec 2021, 20:23

Min pointe er, at hvis man frembragte dette argument overfor en dommer, som skal tolke på hvad de 210 mm betyder, så vil jeg æde min gamle hat på, at såfremt dommeren fandt det godtgjort at benævnte målestandart skulle iagtages, ville det i praksis medføre at våben skulle måle >210 mm jf, metoden, for at sikre at loven var opfyldt. Altså en retspraksis om at runde op. Det er typisk sådan dommere tænker.

Men ja, jeg taler som jeg har forstand :smile:

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Cpt » 20. dec 2021, 21:00

Black Water skrev:
20. dec 2021, 20:23
Min pointe er, at hvis man frembragte dette argument overfor en dommer, som skal tolke på hvad de 210 mm betyder, så vil jeg æde min gamle hat på, at såfremt dommeren fandt det godtgjort at benævnte målestandart skulle iagtages, ville det i praksis medføre at våben skulle måle >210 mm jf, metoden, for at sikre at loven var opfyldt. Altså en retspraksis om at runde op. Det er typisk sådan dommere tænker.

Men ja, jeg taler som jeg har forstand :smile:
Ud fra den logik skal våbnet jo så måle 211mm for at opfylde kravet og den nye piber som Walther har lavet virker så heller ikke i Danmark :blink:
Jeg melder mig ud af debatten nu da vi vist bare må være enige om at være uenige i denne her sag

Black Water
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 25. maj 2021, 13:32
Interesser: Våben, taktik
Geografisk sted: København
Has thanked: 25 times
Been thanked: 36 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Black Water » 20. dec 2021, 21:18

Hvis jeg forstår målemetoden, som den er beskrevet her, kan man jo både runde op og ned afhængig af decimaler.

Debatten er jo interessant nok, uenighed eller ej. Jeg synes helt oprigtigt, at dem der mener at have en god sag her burde gå videre med det.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af C-X » 20. dec 2021, 21:29

Gun ≥ 210 mm

Det er hvad jeg forstår ved "mindst 210 mm", ude i den virkelige verden, blandt helt almindelige mennesker.

Hvis jeg låner en 10'er ud, så vil jeg heller ikke have 9,50 eller endda 9,75 tilbage...

Er det virkelig svært at tolke? :what:

Jeg forstår godt at det er en ærgerlig situation, at stå med en gun, der er 0,3 mm for kort.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7548
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 450 times
Been thanked: 902 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Raptor357 » 20. dec 2021, 22:39

Fast Fumble skrev:
20. dec 2021, 10:32
Cpt skrev:
20. dec 2021, 09:37
Fast Fumble skrev:
20. dec 2021, 09:30
Lovgivere er almindelige mennesker. Når de siger "mindst 210mm", så har de ikke aktivt taget stilling til afrunding.
Det mener jeg at de har.. ellers havde de opgivet grænsen i cm.
Men nu har de sat grænsen i mm (hvilket naturligvis giver mulighed for at acceptere afvigelser der er under en halv mm)
Det er egentlig heller ikke så vigtigt hvad intentionen var da grænsen blev sat, den er som den er, så afvigelser på op mod en halv mm er lovlige, hvis de vil ændre på dette må de jo ændre grænsen...
Du lyder meget skråsikker.
Har du en juridisk uddannelse? Eller arbejder du med lovfortolkninger, hvor du kender til precedens? Hvor har du din viden fra?

På NVF, hvor korrekt rådgivning jævnligt kan være forskellen mellem en mindre ubekvemmelighed, og en strafbar handling med store konsekvenser, er det vigtigt at angive tydeligt, med hvilken baggrund man udtaler sig.
Jeg udtaler mig på baggrund af hvad jeg oplever og laver på mit arbejde. Et arbejde hvor jeg laver akkrediterede målinger, læser, tolker og diskuterer standarder og iso'er.

Jeg finder det sandsynligt at en dommer vil mene at 210mm er det samme som 210,0mm, såfremt de ikke har en ekspert inde og forklare hvordan man måler. så at der er faldet dom, er jeg ikke overrasket over, vedmindre dommeren er gjort opmærksom på korrekt måleteknik (af en "ekspert") og vælger at tilsidesætte denne.

At politiet har måletekniske vanskeligheder, manglende usikkerhedsbudget og ugyldige kalibreringer er desværre ikke nyt. Jeg har kendskab til flere sager hvor deres målinger er pillet totalt skilt ad, og jeg har selv gjort det en enkelt gang med en fartmåling foretaget af laser.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Mullefar01
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 118
Tilmeldt: 15. jan 2019, 10:27
Interesser: Våben
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Mullefar01 » 5. jan 2022, 08:46

Er der nogen der har modtaget deres PDP, de skulle lande december/ start januar?

Brugeravatar
Martin G
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 18. jun 2013, 23:59
Interesser: IPSC & Steel Challenge
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 100 times
Been thanked: 54 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Martin G » 7. jan 2022, 00:15

Mullefar01 skrev:
5. jan 2022, 08:46
Er der nogen der har modtaget deres PDP, de skulle lande december/ start januar?

Sikkert ikke. SKV har vist været på ferie siden midt december.. og det lader ik til de er tilbage endnu.

Min ansøgning fra D. 19 står hvertfald som betalt i systemet. Sammen med en håndfuld andre medlemmers i min forening.
“Der var et egern!”

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Cpt » 7. jan 2022, 08:38

Mullefar01 skrev:
5. jan 2022, 08:46
Er der nogen der har modtaget deres PDP, de skulle lande december/ start januar?
Min er klar til afhentning hos forhandleren, med SKV og ny pibe klar - nu skal jeg bare lige have flettet tid til at hente den ind i arbejdslivet :smile:

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Mapzter » 7. jan 2022, 09:18

Martin G skrev:
7. jan 2022, 00:15
Sikkert ikke. SKV har vist været på ferie siden midt december.. og det lader ik til de er tilbage endnu.
Det tror jeg nu nok de er. Vi har modtaget en del, både i ugen op til jul og siden. Jeg har en våbenlegitimation her, som er udstedt 22/12.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Brugeravatar
Martin G
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 18. jun 2013, 23:59
Interesser: IPSC & Steel Challenge
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 100 times
Been thanked: 54 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Martin G » 7. jan 2022, 09:22

Mapzter skrev:
7. jan 2022, 09:18
Martin G skrev:
7. jan 2022, 00:15
Sikkert ikke. SKV har vist været på ferie siden midt december.. og det lader ik til de er tilbage endnu.
Det tror jeg nu nok de er. Vi har modtaget en del, både i ugen op til jul og siden. Jeg har en våbenlegitimation her, som er udstedt 22/12.
Tak for Update :thumbup: så har vi bare fået sløjfen :cry:
“Der var et egern!”

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Bofhenator » 7. jan 2022, 09:51

Martin G skrev:
7. jan 2022, 09:22
Mapzter skrev:
7. jan 2022, 09:18
Martin G skrev:
7. jan 2022, 00:15
Sikkert ikke. SKV har vist været på ferie siden midt december.. og det lader ik til de er tilbage endnu.
Det tror jeg nu nok de er. Vi har modtaget en del, både i ugen op til jul og siden. Jeg har en våbenlegitimation her, som er udstedt 22/12.
Tak for Update :thumbup: så har vi bare fået sløjfen :cry:
Er det Vingsted eller Brøndby?
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Besvar