Hejsa
Jeg har en Savage model 93 .22 WMR, som jeg søger hjælp til at prissætte.
Jeg får den ikke brugt, så tænker på at sælge. Men er jeg er ikke inde i priserne, og det en del år siden jeg har købt det.
Den fremstår som ny vil jeg sige.
Har ikke skudt ret meget. Måske 50-100 skud.
Der er lidt ekstra udstyr med incl ny rem.
Samt 100 skud + en lille håndfuld.(WMR)
(Kasserne med American Eagle og subsonics er til 22 LR)
Men se billederne. Hvad er tingene ca værd?
På forhånd tak for hjælpen
Daniel
Hvad er den værd? Savage model 93 .22 WMR.
- Mr-Anderson
- Bronze Member
- Interesser: 2. Verdenskrig, ammo, jagt
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 14 times
-
- Platin Member
- Interesser: Guns 'n' bunnies
- Has thanked: 705 times
- Been thanked: 2555 times
Re: Hvad er den værd? Savage model 93 .22 WMR.
Det er desværre ikke rigtig noget, der er den store efterspørgsel for. Den larmer mere end en ..22LR, skyder knap så fladt som en .17 HMR og udvalget af ammunition er begrænset. Lidt en skam, for til de rigtige opgaver er det et fint og potent lille kaliber.
Optik og montage er billigt, så det trækker ikke rigtig værdien op. At der kun er et magasin, er mindst 1 for lidt, men de kan sikkert findes, rundt omkring. Savage 93 er lidt som Marlin salonrifler, af samme type, et ældre design og liiidt ufærdigt i detaljerne. Hvis den skyder godt, så burde den vel kunne indbringe i nabolaget af 3.000,- hvilket er et gæt og ikke et bud. Sød lille riffel.
Optik og montage er billigt, så det trækker ikke rigtig værdien op. At der kun er et magasin, er mindst 1 for lidt, men de kan sikkert findes, rundt omkring. Savage 93 er lidt som Marlin salonrifler, af samme type, et ældre design og liiidt ufærdigt i detaljerne. Hvis den skyder godt, så burde den vel kunne indbringe i nabolaget af 3.000,- hvilket er et gæt og ikke et bud. Sød lille riffel.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
- Mr-Anderson
- Bronze Member
- Interesser: 2. Verdenskrig, ammo, jagt
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 14 times
Re: Hvad er den værd? Savage model 93 .22 WMR.
Hej C-X. Tak for det uddybende svar samt estimat.
Det er værdsat.
Det er værdsat.