Gæt filmen?

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Brugeravatar
Bofhenator
This member is
This member is
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 649 times
Been thanked: 511 times
Kontakt:

Re: Gæt filmen?

Indlægaf Bofhenator » 11. aug 2017, 08:02

PerNielsen skrev:
ESAF skrev:
Deepo skrev:Correctamundo!

Den var godt nok sindssygt fed, ligesom tegneserierne :D

Mon ikke der var en Hr. Lucas der fik sig lidt inspiration, da han læste de gamle tegneserier om Linda og Valentin !?

Det har været nævnt før i Hvert fald :-)

Så den i går, var også meget begejstret! Den fangede stemningen fra de gamle tegneserier så fint! (måske derfor den eneste gode anmeldelse er fra Stegelman).

Min eneste anke, og det er en bagatel, jeg syntes Valentin var for ung. Men det hænger muligvis sammen med jeg er er blevet gammel :-D

Og en af de racer der bliver hilst på i introen minder ualmindelig meget om "Mondoshawan" http://aliens.wikia.com/wiki/Mondoshawan i en lidt slankere udgave. Men Bessons fascination af Linda og Valentin slår i den grad også igennem i Fifth Element :-)
/bofh
Cry Havoc, and let slip the dogs of war.

ReneKJ
This member is
This member is
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 148 times
Been thanked: 303 times

Indlægaf ReneKJ » 11. aug 2017, 08:37

Bofhenator skrev:
PerNielsen skrev:
ESAF skrev:
Den var godt nok sindssygt fed, ligesom tegneserierne :D

Mon ikke der var en Hr. Lucas der fik sig lidt inspiration, da han læste de gamle tegneserier om Linda og Valentin !?

Det har været nævnt før i Hvert fald :-)

Så den i går, var også meget begejstret! Den fangede stemningen fra de gamle tegneserier så fint! (måske derfor den eneste gode anmeldelse er fra Stegelman).

Min eneste anke, og det er en bagatel, jeg syntes Valentin var for ung. Men det hænger muligvis sammen med jeg er er blevet gammel :-D

Og en af de racer der bliver hilst på i introen minder ualmindelig meget om "Mondoshawan" http://aliens.wikia.com/wiki/Mondoshawan i en lidt slankere udgave. Men Bessons fascination af Linda og Valentin slår i den grad også igennem i Fifth Element :-)

Der bliver stadigt udgivet nye album i serien, men jeg syntes ikke de har meget tilfældes med de gamle.
Linda og Valentin er der selvfølgeligt stadigvæk, men historien er af en helt anden type. Egenligt har det vel efterhånden været sådan i størsteparten af seriens levetid, den første halve snes albums var de bedste.

Brugeravatar
Morten273
Platin Member
Platin Member
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 16 times
Been thanked: 80 times

Indlægaf Morten273 » 11. aug 2017, 14:57

Deepo skrev:Ligner Cara ikke Claudia en lille smule?

Billede

Hende har jeg også lige set i en film, meget apropos denne tråd...

/Mogens

Daaaamn!!!

Tilbage til "Litteratur, Film & Musik."