Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Lycon » 23. jun 2016, 22:22

Er de løbet tør for plots og gode historier? Jeg syntes det remake sjov har taget overhånd.
Hvis han skal bære den hjem er han nødt til at fralægge sin Yippie-Ki-Yay MotherFucker attitude på hylden.

Eli Roth to direct Death Wish remake starring Bruce Willis

Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Indlæg: 5601
Tilmeldt: 3. jun 2004, 22:59
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 667 times
Been thanked: 596 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Marius » 24. jun 2016, 07:24

I øvrigt en skandale at den originale klassiker er umulig at opdrive i ucensureret form.
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af ReneKJ » 24. jun 2016, 07:48

Hollywood er løbet tør for ideer for længe siden, det hele er remakes, sequels eller kopier af konkurrenternes produkter.
Selv den nye star wars var i høj grad genbrug af materiale fra den gamle.

Jeg ved ikke hvor meget der er at hente i en ny "Death Wish". Konceptet med en mand der hævner sig på kriminelle er langt fra nyt idag, og hverken plottet eller skuespillet i den gamle var noget særligt.
De klassiske scener fra filmen kan nemt findes på youtube, det dækker fint mit behov :smile:

Brugeravatar
Rex93
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 543
Tilmeldt: 9. jun 2005, 13:35
Interesser: WW2 Våben og Millitaria - Jagt
Geografisk sted: Nordfalster
Has thanked: 10 times
Been thanked: 6 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Rex93 » 11. jul 2016, 22:29

Rolig nu - I glemmer at jorden ikke drejer rundt om jer....!

De nye generationer kender jo ikke til de go'e gamle klassikere, de lever jo i en meget
hurtigere verden end den vi er vokset op i. Og de syntes bare alt(nogen gør) nyt er godt !!!

Anyway - hvad skade gør det ?

1. Nye generationer for måske samme gode oplevelse som vi engang fik, og nogle vil måske snuse
og søge de gamle film og nyde dem også !

2. Disse film(dårlige eller ej) giver fornyet omtale af gamle klassikere som offentligheden for
længst har glemt, og derved giver klassikerne fornyet energi....

3. Og der findes også mange der synes de gamle film er dårlige, i forhold til hvad film mediet
kan i dag ( de ved jo ikke bedre).

Jeg må også selv melde mig under de faner i ny og næ, ex - The Taking of Pelham 1 2 3 fra 1974
er sgu noget fesent i forhold til den fra 2009...


Husk - Remakes er jo ikke lavet til os (Os der husker de gamle) men netop til de nye generationer.


/Rex93
"I don't want no teenage queen,I just want my M14"
"Si vis pacem, para bellum"

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af ReneKJ » 11. jul 2016, 22:38

Rex93 skrev:Rolig nu - I glemmer at jorden ikke drejer rundt om jer....!

De nye generationer kender jo ikke til de go'e gamle klassikere, de lever jo i en meget
hurtigere verden end den vi er vokset op i. Og de syntes bare alt(nogen gør) nyt er godt !!!

Anyway - hvad skade gør det ?
200_s.gif
200_s.gif (64.94 KiB) Vist 9098 gange
Dybest set hader jeg vel arrogancen i diverse overfladiske instruktører der "nyfortolker" klassikere uden at fatte hvad der gjorde dem til et hit.
Men der har da også været succeser, jeg sætter bl.a. stor pris på den ny Dr. Who.

Brugeravatar
DeVille
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 746
Tilmeldt: 9. jun 2011, 22:11
Interesser: Jagt, skydning og ældre våben
Geografisk sted: Frankrig
Has thanked: 9 times
Been thanked: 78 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af DeVille » 11. jul 2016, 23:07

ReneKJ skrev:Dybest set hader jeg vel arrogancen i diverse overfladiske instruktører der "nyfortolker" klassikere uden at fatte hvad der gjorde dem til et hit.
Jeg er helt enig. Der er selvfølgelig nogle remakes der er gode, men jeg synes at jeg i langt størstedelen af tilfældene foretrækker originalerne.
Det er som om man i "de gamle dage" holdt publikums opmærksomhed ved at lægge vægt på godt manuskript/skuespilpræstationer/instruktion/kameraarbejde, mens man ofte i dag anvender plat humor, eksplosioner, hurtige klip og masser af (ligegyldig) action some redskaber til at holde folks opmærksomhed.

Brugeravatar
Deepo
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 769
Tilmeldt: 13. nov 2005, 22:36
Interesser: Knivbygning Historisk skydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 27 times
Been thanked: 110 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Deepo » 11. jul 2016, 23:17

PeterLH skrev:
ReneKJ skrev:Dybest set hader jeg vel arrogancen i diverse overfladiske instruktører der "nyfortolker" klassikere uden at fatte hvad der gjorde dem til et hit.
Jeg er helt enig. Der er selvfølgelig nogle remakes der er gode, men jeg synes at jeg i langt størstedelen af tilfældene foretrækker originalerne.
Det er som om man i "de gamle dage" holdt publikums opmærksomhed ved at lægge vægt på godt manuskript/skuespilpræstationer/instruktion/kameraarbejde, mens man ofte i dag anvender plat humor, eksplosioner, hurtige klip og masser af (ligegyldig) action some redskaber til at holde folks opmærksomhed.
Ja, en del film vender den vej, men jeg foretrækker nu Heat af Michael Mann, altså anden udgave han lavede i 1995. Den første lavede han i 1989, den hed L.A. Takedown.

/Mogens

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Lycon » 12. jul 2016, 00:11

Deepo skrev:
PeterLH skrev:
ReneKJ skrev:Dybest set hader jeg vel arrogancen i diverse overfladiske instruktører der "nyfortolker" klassikere uden at fatte hvad der gjorde dem til et hit.
Jeg er helt enig. Der er selvfølgelig nogle remakes der er gode, men jeg synes at jeg i langt størstedelen af tilfældene foretrækker originalerne.
Det er som om man i "de gamle dage" holdt publikums opmærksomhed ved at lægge vægt på godt manuskript/skuespilpræstationer/instruktion/kameraarbejde, mens man ofte i dag anvender plat humor, eksplosioner, hurtige klip og masser af (ligegyldig) action some redskaber til at holde folks opmærksomhed.
Ja, en del film vender den vej, men jeg foretrækker nu Heat af Michael Mann, altså anden udgave han lavede i 1995. Den første lavede han i 1989, den hed L.A. Takedown.

/Mogens
Ja det kan der være noget om. Som modvægt vil jeg nævne den originale klassiker "The get away" fra 1972 med Steve McQueen og Ali MacGraw. Den fik de godt nok ødelagt med Steve Baldwin, Michael Madsen og Kim Bassinger i 1994. Det er bare for at nævne en af mine ynglings film som de har spoleret.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Brugeravatar
DeVille
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 746
Tilmeldt: 9. jun 2011, 22:11
Interesser: Jagt, skydning og ældre våben
Geografisk sted: Frankrig
Has thanked: 9 times
Been thanked: 78 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af DeVille » 12. jul 2016, 11:01

Lycon skrev:Som modvægt vil jeg nævne den originale klassiker "The get away" fra 1972 med Steve McQueen og Ali MacGraw. Den fik de godt nok ødelagt med Steve Baldwin, Michael Madsen og Kim Bassinger i 1994. Det er bare for at nævne en af mine ynglings film som de har spoleret.
Haha ja, den genindspilning lever ikke ligefrem op til originalen. :rolf:

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Ølgaard » 12. jul 2016, 13:06

Jeg kan ikke lige finde på en genindspilning som har været bedre end den originale men jeg kan så ikke huske dem alle :biggrin:

Sad forleden og så Get Carter med Sylvester Stallone, okay den var da meeeeget god , men jeg kan nu bedre li den med Michael Caine, nok på grund af nostalgi.

Der var for et stykke tid siden nogen som talte om en genindspilning af Gøgereden, der skal sku meget til hvis den skal lykkes, det var i mange år en af mine favoritfilm, og man så noget nyt hver gang.

:razz: :razz:

Brugeravatar
DeVille
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 746
Tilmeldt: 9. jun 2011, 22:11
Interesser: Jagt, skydning og ældre våben
Geografisk sted: Frankrig
Has thanked: 9 times
Been thanked: 78 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af DeVille » 12. jul 2016, 14:08

Ølgaard skrev:Jeg kan ikke lige finde på en genindspilning som har været bedre end den originale men jeg kan så ikke huske dem alle :biggrin:
Jeg synes også at der er langt imellem. Den eneste jeg kan huske på stående fod er The Man Who Knew Too Much, hvor genindspilningen med James Stewart er væsentligt bedre.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af C-X » 12. jul 2016, 14:13

Judge Dredd - absolut god i nyeste indspilning, mens første var pinagtig.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af ReneKJ » 12. jul 2016, 15:08

C-X skrev:Judge Dredd - absolut god i nyeste indspilning, mens første var pinagtig.
Sjovt, jeg kunne faktisk bedre lide Stallone udgaven.
Den nye er måske knap så campy som den gamle, men jeg savnede mutanter, robotter og den slags. Noget der adskilte den fra andre generiske actionfilm.
Jeg har lige genset den nye og syntes at det var en fin action-film, men Dredd scenarioet gik lidt tabt.
Hvis de havde taget nogen flere sci-fi elementer med vil jeg ikke afvise at den også var blevet min favorit.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af C-X » 12. jul 2016, 15:24

Den var fin som stand alone projekt, men nøj jeg savner faktisk en to'er, med mere af samme. Her kunne der så komme nogle mutanter på banen.
Tilpas tør, kynisk og voldelig på den fede måde. Tilmed er det nok den liveaction film jeg har set, der var fedest i 3d.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Grendel
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 7. jan 2007, 20:29
Interesser: Pistolskydning, IPSC
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 205 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Grendel » 12. jul 2016, 17:35

Ølgaard skrev:Jeg kan ikke lige finde på en genindspilning som har været bedre end den originale men jeg kan så ikke huske dem alle :biggrin:
3:10 To Yuma og Total Recall er begge nogle som jeg syntes, er bedre end originalen :smile:
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Failure is the key to success;
Each mistake teaches us something.

Brugeravatar
Deepo
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 769
Tilmeldt: 13. nov 2005, 22:36
Interesser: Knivbygning Historisk skydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 27 times
Been thanked: 110 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Deepo » 12. jul 2016, 23:24

Grendel skrev:
Ølgaard skrev:Jeg kan ikke lige finde på en genindspilning som har været bedre end den originale men jeg kan så ikke huske dem alle :biggrin:
3:10 To Yuma og Total Recall er begge nogle som jeg syntes, er bedre end originalen :smile:
Jeg mangler at se den nye Total Recall. Den gamle er jo en Arnold klasikker...

Jeg skal vist have googlet 3:10 To Yuma, for jeg vidste ikke at det var en genindspilning.

/Mogens

Brugeravatar
Rex93
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 543
Tilmeldt: 9. jun 2005, 13:35
Interesser: WW2 Våben og Millitaria - Jagt
Geografisk sted: Nordfalster
Has thanked: 10 times
Been thanked: 6 times

Re: Eli Roth To Direct Bruce Willis In ‘Death Wish’ Remake

Indlæg af Rex93 » 27. jul 2016, 23:49

Personligt gad jeg godt se en opdatering/ genindspilning af "They Live", Plottet er ok
men film en lidt tynd kop te !

https://www.youtube.com/watch?v=06Rrs_XdDXA

/Rex
"I don't want no teenage queen,I just want my M14"
"Si vis pacem, para bellum"

Besvar