Den svenske Casström Lars Fält
Den norske Helle Didi Galgalu
Tillykke med købene. Lars Fält-kniven bliver du glad for! Jeg er i hvert fald meget glad for min til "lejrbåls-arbejde" og håndtering af vildt større end råvildt.
Er det en kopi, eller hvad er problemet med US?Scrapper skrev: ↑8. dec 2022, 11:47Spændende lille sag.
Jeg har selv haft en Strider/ Buck 888, som havde samme greb. Bare lidt større. Jeg fik den aldrig brugt, så nu er den solgt, og solgt alt for billigt![]()
Grebet fandt jeg bare ikke komfortabelt.
Husk, at hvis du fremviser din nye kniv for amerikanske kniventusiaster, så skal du være forberedt på forargelse og rynken på næsen over, at du har købt en Strider.
Mick Strider eller Mick Burger som han vist i virkeligheden hedder, har eftersigende løjet om sine militære bedrifter. Derved beskyldes han for "stolen valor", hvilket virkelig ugleset i USA. Og da hans påståede militære bedrifter er brugt til, at markedsføre Strider Knives, så er mange amerikanske kniventusiaster gale i skralden på Strider.Kenned skrev: ↑8. dec 2022, 12:01Er det en kopi, eller hvad er problemet med US?Scrapper skrev: ↑8. dec 2022, 11:47Spændende lille sag.
Jeg har selv haft en Strider/ Buck 888, som havde samme greb. Bare lidt større. Jeg fik den aldrig brugt, så nu er den solgt, og solgt alt for billigt![]()
Grebet fandt jeg bare ikke komfortabelt.
Husk, at hvis du fremviser din nye kniv for amerikanske kniventusiaster, så skal du være forberedt på forargelse og rynken på næsen over, at du har købt en Strider.
Hilsen Kenneth
Ja, de knive er jo om noget indbegrebet af de klassiske amerikanske knive.C-X skrev: ↑8. jan 2023, 22:25Jeg har kigget lidt lun på, at samle mig et fornuftigt sæt af disse https://ontarioknife.com/collections/ol ... ry%C2%AE-1
De vil komplimentere ethvert "udekøkken".