Hej
Håber det er ok at spørge her, ellers vil jeg sætte pris på om der var en der kunne pege mig til et passende sted.
Sagen er at jeg sidder lige og er ved at udfylde en SKV6 tilladelse til benyttelse af foreningsvåben.
Men på den blanket jeg fik med hjem fra foreningen er der mulighed for at påføre 3 foreninger, sagen er at jeg har 2 foreninger jeg gerne vil være medlem af, så lang så godt tænkte jeg, men så ser jeg så at den sidste revision på www.SKV.dk kun har mulighed for at anføre en forening af gangen.
Nogen der kan sige mig om den blanket jeg har fået med hjem så kun kan benyttes til en forening? eller om politiet godtager at der er anført 2 på den?
På forhånd tak!
Hvordan udfylder jeg en SKV6? Og har jeg fat i den rigtige formular?
-
- Newbie
- Interesser: .22 / 9mm /.357
- Geografisk sted: Odense
- Has thanked: 1 time
Hvordan udfylder jeg en SKV6? Og har jeg fat i den rigtige formular?
Senest rettet af Agamemnon 8. jan 2022, 15:24, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Emnelinje rettet, for at afspejle indhold.. Læs venligst vejledningen i small talk, inden du starter din næste tråd.
Begrundelse: Emnelinje rettet, for at afspejle indhold.. Læs venligst vejledningen i small talk, inden du starter din næste tråd.
- Grendel
- Platin Member
- Interesser: Pistolskydning, IPSC
- Geografisk sted: Midtjylland
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 9 times
Re: SKV6
Det er en skv4 du skal bruge til registrering af skytteforenings våben - skv6 er til godkendelse af medlemskab af skytteforening. :) jeg tænker du skal bruge en skv4 til hver af de foreninger du vil være medlem i?!

Sorry .. Læser ikke særligt godt denne lørdag
Ja, du skal nok benytte en skv6 til hver forening?

Sorry .. Læser ikke særligt godt denne lørdag

Ja, du skal nok benytte en skv6 til hver forening?
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin
Failure is the key to success;
Each mistake teaches us something.
lass es schwimmen in Benzin
Failure is the key to success;
Each mistake teaches us something.
- Bofhenator
- Moderator
- Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 412 times
- Been thanked: 967 times
- Kontakt:
Nej, han skriver:
Og på den kunne man ganske rigtig skrive flere foreninger på, før i tiden.SKV6 tilladelse til benyttelse af foreningsvåben
Det kan man ikke mere og du skal bruge den nyeste revision fra maj 2020 (antallet af foreninger er ikke den eneste ændring).
Jeg ville sende dem to blanketter, med den sagsbehandlingstid der er for øjeblikket gad jeg ikke vente 8 uger på at få besked på det skulle laves om...
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
-
- Newbie
Nej det var skam en SKV6, for at må benytte foreningens våben, på foreningens område.
Men jeg har i mellemtiden fundet ud af det, der skal sendes en for hver foreninge man ønsker at være medlem af, dette er oplyst af en formand for en forening.
Men tak for at tage jer tid til at hjælpe.
Men jeg har i mellemtiden fundet ud af det, der skal sendes en for hver foreninge man ønsker at være medlem af, dette er oplyst af en formand for en forening.
Men tak for at tage jer tid til at hjælpe.
-
- Newbie
Tak til dig også!Bofhenator skrev: ↑8. jan 2022, 14:02Nej, han skriver:Og på den kunne man ganske rigtig skrive flere foreninger på, før i tiden.SKV6 tilladelse til benyttelse af foreningsvåben
Det kan man ikke mere og du skal bruge den nyeste revision fra maj 2020 (antallet af foreninger er ikke den eneste ændring).
Jeg ville sende dem to blanketter, med den sagsbehandlingstid der er for øjeblikket gad jeg ikke vente 8 uger på at få besked på det skulle laves om...