hej
det er nu jeg skal have sendt den etårige våbenliste til samlervåben , men jeg kan ikke finde den efter de har lavet deres side om, er der nogen der kan hjælpe ?
Jeg skal have sendt den etårige våbenliste til samlervåben , men jeg kan ikke finde den?
-
- This member is
- Interesser: gl. våben sordtkrudt
- Geografisk sted: syddanmark
Jeg skal have sendt den etårige våbenliste til samlervåben , men jeg kan ikke finde den?
Senest rettet af Bofhenator 16. maj 2022, 12:48, rettet i alt 1 gang.
-
- This member is
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt, skydning, sport, science
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 754 times
Re: Våbenliste til samlervåben
Så er det måske en god idé at linke til tråden her, så andre med samme problem kan finde svaret?
- Langenge
- This member is
- Interesser: Gamle våben og bamser
- Geografisk sted: Region midtjylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 427 times
Re: Våbenliste til samlervåben
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
-
- This member is
Re: Jeg skal have sendt den etårige våbenliste til samlervåben , men jeg kan ikke finde den?
da der ikke var nogen svar på trods af der var 100 der havde set oplægget ,var der ingen grund til svar.
- RasKrog
- Gold Member
- Interesser: Jagt & Regulering
- Geografisk sted: Skanderborg'ish
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 20 times
Re: Jeg skal have sendt den etårige våbenliste til samlervåben , men jeg kan ikke finde den?
Derfor kunne du jo godt fortælle andre, hvor de skal lede. Du er givetvis ikke den eneste, der vil rende ind i det problem.Danser Med Ulve skrev: ↑18. maj 2022, 10:56da der ikke var nogen svar på trods af der var 100 der havde set oplægget ,var der ingen grund til svar.
På den måde vil din tråd tjene andre i lignende problemstilling.
.177 PCP
.22 LR
30-06 Spr.
12/76
.22 LR
30-06 Spr.
12/76
-
- This member is
da der ikke var noget respons troede jeg ,at det var mig der havde stillet et dumt spørgsmål hvis jeg vidste at jeg kunne hjælpe havde jeg naturligvis gjort det,har jo jævnlig fået råd herinde.og vil også gerne give noget videre