Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
-
AalborgBK1885
- Silver Member

- Interesser: Skydning/Fodbold/Dyr
- Geografisk sted: Nordjylland
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 31 times
Mange tak for info. De har ganske rigtigt en af delene og med levering og VAT, så ender den i €78.50 - altså ca. 584,-. Det er lige under 200,- billigere, end den kan købes i Danmark, så det er jo bare fantastisk og ekstremt brugbart. Jeg skal nok undlade at holde dig ansvarlig for, at den pt. er "out of stock", men nu har jeg tilmeldt min mail, så jeg får besked om, når de får den hjem igen, og dermed kan jeg så købe den

Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something.
-
The Mad Viking
- This member is

- Interesser: Skydning og mekanik
- Geografisk sted: Nordøstfyn
- Has thanked: 425 times
- Been thanked: 133 times
AalborgBK1885 skrev: ↑7. sep 2022, 01:05
Mange tak for info. De har ganske rigtigt en af delene og med levering og VAT, så ender den i €78.50 - altså ca. 584,-. Det er lige under 200,- billigere, end den kan købes i Danmark, så det er jo bare fantastisk og ekstremt brugbart. Jeg skal nok undlade at holde dig ansvarlig for, at den pt. er "out of stock", men nu har jeg tilmeldt min mail, så jeg får besked om, når de får den hjem igen, og dermed kan jeg så købe den
Helt fint.
Jeg læser det ellers som om at det er "Last items in stock", altså de sidste de har liggende, men de har dem på lager?
Studies suggest that 9 out of 10 men prefer curvy women.
The 10th man usually prefers the other 9...
-
AalborgBK1885
- Silver Member

- Interesser: Skydning/Fodbold/Dyr
- Geografisk sted: Nordjylland
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 31 times
The Mad Viking skrev: ↑7. sep 2022, 04:08
AalborgBK1885 skrev: ↑7. sep 2022, 01:05
Helt fint.
Jeg læser det ellers som om at det er "Last items in stock", altså de sidste de har liggende, men de har dem på lager?
Det var da underligt. Når jeg åbner det i min foretrukne browser, Firefox, så er de "out of stock", men når jeg åbner linket i Chrome, så er de ganske rigtigt beskrevet, som du siger med: "Last items in stock"
Jeg prøvede at bestille, men Danmark er ikke på listen over lande, de åbenbart sender til. Hvilken overraskelse
Men tak igen, og god dag

Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something.