Skal jeg bruge importtilladelse?

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Brugeravatar
AalborgBK1885
Silver Member
Silver Member
Interesser: Skydning/Fodbold/Dyr
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 33 times
Been thanked: 31 times

Re: Skal jeg bruge importtilladelse?

Indlæg af AalborgBK1885 » 7. sep 2022, 01:05

The Mad Viking skrev:
7. sep 2022, 00:30
Det lader til at de har den i Holland:
https://www.drummencustomguns.com/en/we ... ctory.html

Disclaimer: Jeg er ikke ansvarlig for fragtpris, endelig pris eller om de rent faktisk har den på lager :rolf: :razz: (Selv om de skriver at de har det)
Mange tak for info. De har ganske rigtigt en af delene og med levering og VAT, så ender den i €78.50 - altså ca. 584,-. Det er lige under 200,- billigere, end den kan købes i Danmark, så det er jo bare fantastisk og ekstremt brugbart. Jeg skal nok undlade at holde dig ansvarlig for, at den pt. er "out of stock", men nu har jeg tilmeldt min mail, så jeg får besked om, når de får den hjem igen, og dermed kan jeg så købe den :biggrin: :thumbup:
Wise men talk, because they have something to say.

Fools talk, because they have to say something.

Brugeravatar
The Mad Viking
This member is
This member is
Interesser: Skydning og mekanik
Geografisk sted: Nordøstfyn
Has thanked: 425 times
Been thanked: 133 times

Indlæg af The Mad Viking » 7. sep 2022, 04:08

AalborgBK1885 skrev:
7. sep 2022, 01:05
The Mad Viking skrev:

Disclaimer: Jeg er ikke ansvarlig for fragtpris, endelig pris eller om de rent faktisk har den på lager :rolf: :razz: (Selv om de skriver at de har det)
Mange tak for info. De har ganske rigtigt en af delene og med levering og VAT, så ender den i €78.50 - altså ca. 584,-. Det er lige under 200,- billigere, end den kan købes i Danmark, så det er jo bare fantastisk og ekstremt brugbart. Jeg skal nok undlade at holde dig ansvarlig for, at den pt. er "out of stock", men nu har jeg tilmeldt min mail, så jeg får besked om, når de får den hjem igen, og dermed kan jeg så købe den :biggrin: :thumbup:
Helt fint. :smile:
Jeg læser det ellers som om at det er "Last items in stock", altså de sidste de har liggende, men de har dem på lager?
Studies suggest that 9 out of 10 men prefer curvy women.
The 10th man usually prefers the other 9...

Brugeravatar
AalborgBK1885
Silver Member
Silver Member
Interesser: Skydning/Fodbold/Dyr
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 33 times
Been thanked: 31 times

Indlæg af AalborgBK1885 » 7. sep 2022, 08:56

The Mad Viking skrev:
7. sep 2022, 04:08
AalborgBK1885 skrev:
7. sep 2022, 01:05
The Mad Viking skrev:

Helt fint. :smile:
Jeg læser det ellers som om at det er "Last items in stock", altså de sidste de har liggende, men de har dem på lager?
Det var da underligt. Når jeg åbner det i min foretrukne browser, Firefox, så er de "out of stock", men når jeg åbner linket i Chrome, så er de ganske rigtigt beskrevet, som du siger med: "Last items in stock"

Jeg prøvede at bestille, men Danmark er ikke på listen over lande, de åbenbart sender til. Hvilken overraskelse :rolf:

Men tak igen, og god dag :biggrin:
Wise men talk, because they have something to say.

Fools talk, because they have to say something.

Besvar