Loven vedrørende totallængde på SKV2 pistol (21cm)

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Greyberd63
Platin Member
Platin Member
Interesser: Westernskydning og genladning
Geografisk sted: hovedstadsområdet
Has thanked: 270 times
Been thanked: 162 times

Re: Loven vedrørende totallængde på SKV2 pistol (21cm)

Indlæg af Greyberd63 » 22. mar 2023, 17:55

Mapzter skrev:
22. mar 2023, 17:39
Greyberd63 skrev:
22. mar 2023, 17:15
hvad gør udenlandske skytter, der vil skyde i danmark ?, hvis et våben er ulovligt i DK, så er det vel også ulovligt for udenlandske skytter at bringe ind i danmark og benytte til stævner !
En pistol med totallængde under 210mm er ikke ulovlig i Danmark!
Husk på, at der er forskel på om noget er ulovligt, og om man kan få tilladelse til det. Du kan, som udlænding, godt bringe et våben ind i Danmark, og anvende det, selv om en dansker ikke kan få tilladelse til et tilsvarende våben. Det ser vi, og har set, både med pistolkalibre, længder, og halvautomatiske rifler. Jeg tror endda der stadig er pistoler under 210mm, som stadig er på tilladelse i Danmark, fordi de blev registreret mens der var den påkaldte "kvoteordning".
Har du noget dokumentation for dette, jeg mener hvis man inviterer folk fra udlandet til stævner, så er det jo dem der for røven i klappe højde, så man skal være sikker.

mvh
grey

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 545 times
Been thanked: 629 times

Indlæg af Ras.Killing » 22. mar 2023, 18:03

Greyberd63 skrev:
22. mar 2023, 17:55
Mapzter skrev:
Greyberd63 skrev:
hvad gør udenlandske skytter, der vil skyde i danmark ?, hvis et våben er ulovligt i DK, så er det vel også ulovligt for udenlandske skytter at bringe ind i danmark og benytte til stævner !
Husk på, at der er forskel på om noget er ulovligt, og om man kan få tilladelse til det. Du kan, som udlænding, godt bringe et våben ind i Danmark, og anvende det, selv om en dansker ikke kan få tilladelse til et tilsvarende våben. Det ser vi, og har set, både med pistolkalibre, længder, og halvautomatiske rifler. Jeg tror endda der stadig er pistoler under 210mm, som stadig er på tilladelse i Danmark, fordi de blev registreret mens der var den påkaldte "kvoteordning".
Har du noget dokumentation for dette, jeg mener hvis man inviterer folk fra udlandet til stævner, så er det jo dem der for røven i klappe højde, så man skal være sikker.

mvh
grey
Ja det har politiet bekræftet ved flere lejligheder.

Har man tilladelse til våbnet i udlandet, så kan det medbringes til lovlige aktiviteter i DK.

Et andet eksempel er lange magasiner - dem må udlandske skytter også gerne medbringe.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Greyberd63
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Greyberd63 » 22. mar 2023, 18:22

Ras.Killing skrev:
22. mar 2023, 18:03
Greyberd63 skrev:
Mapzter skrev:
Greyberd63 skrev:

mvh
grey

Har man tilladelse til våbnet i udlandet, så kan det medbringes til lovlige aktiviteter i DK.

Et andet eksempel er lange magasiner - dem må udlandske skytter også gerne medbringe.
Mundligt eller skriftligt ?, en tilfældig politimand eller feks. PAC.

mvh
grey

Brugeravatar
Drikkedunk
Silver Member
Silver Member
Interesser: Historiske skydevåben
Geografisk sted: Østjylland
Been thanked: 13 times

Indlæg af Drikkedunk » 22. mar 2023, 21:27

Fast Fumble skrev:
21. mar 2023, 22:17
...Og argumenterne er ikke mange. Hvilke sportsskytter ville få fordele ved kortere pistoler?
Os der dyrker historisk skydning :biggrin: :rock: Vi ville få mulighed for at skyde med flere af de fantastiske historiske pistoler.

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Ras.Killing » 22. mar 2023, 21:43

Drikkedunk skrev:
22. mar 2023, 21:27
Fast Fumble skrev:
21. mar 2023, 22:17
...Og argumenterne er ikke mange. Hvilke sportsskytter ville få fordele ved kortere pistoler?
Os der dyrker historisk skydning :biggrin: :rock: Vi ville få mulighed for at skyde med flere af de fantastiske historiske pistoler.
Det er nok det bedste argument indtil videre :biggrin:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Ras.Killing » 22. mar 2023, 21:44

Greyberd63 skrev:
22. mar 2023, 18:22
Ras.Killing skrev:
22. mar 2023, 18:03
Greyberd63 skrev:
Mapzter skrev:
Greyberd63 skrev:

mvh
grey

Mundligt eller skriftligt ?, en tilfældig politimand eller feks. PAC.

mvh
grey
Pas - til stævnearrangørerne der har spurgt.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 423 times
Kontakt:

Indlæg af Mapzter » 23. mar 2023, 08:30

Greyberd63 skrev:
Mht. de 210mm, så er formuleringen som følger:
Cirkulære om våben og ammunition m.v. - CIR1H nr 10222 af 01/12/2016 skrev:§ 20. Til aktivt skydende medlemmer af skytteforeninger under DGI, Dansk Skytte Union eller Dansk Firmaidrætsforbund kan der gives våbentilladelse til pistoler, hvis
(...)
Stk. 4. En tilladelse efter stk. 1 kan kun angå våben:
(...)
2) som har en totallængde på mindst 210 mm målt uden eventuelt ortopædisk skæfte eller afskruelige dele, og
https://www.retsinformation.dk/eli/retsinfo/2016/10222

Det fremgår vel helt klart af ovenstående, at det drejer sig om vilkår for at udstede en tilladelse til sportsskytter, ikke om generelle vilkår for anvendelse af pistoler i Danmark.

Som yderligere dokumentation, så blev der for nogle år tilbage lavet en aftale omkring hvordan ansatte i Politiet kunne anvende deres tjenestevåben til skydning i en civil skytteforening. Politiets tjenstepistoler er kortere end 210mm.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Greyberd63
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Greyberd63 » 23. mar 2023, 11:37

Mapzter skrev:
23. mar 2023, 08:30
Greyberd63 skrev:
Mht. de 210mm, så er formuleringen som følger:
Cirkulære om våben og ammunition m.v. - CIR1H nr 10222 af 01/12/2016 skrev:§ 20. Til aktivt skydende medlemmer af skytteforeninger under DGI, Dansk Skytte Union eller Dansk Firmaidrætsforbund kan der gives våbentilladelse til pistoler, hvis
(...)
Stk. 4. En tilladelse efter stk. 1 kan kun angå våben:
(...)
2) som har en totallængde på mindst 210 mm målt uden eventuelt ortopædisk skæfte eller afskruelige dele, og
https://www.retsinformation.dk/eli/retsinfo/2016/10222

Det fremgår vel helt klart af ovenstående, at det drejer sig om vilkår for at udstede en tilladelse til sportsskytter, ikke om generelle vilkår for anvendelse af pistoler i Danmark.

Som yderligere dokumentation, så blev der for nogle år tilbage lavet en aftale omkring hvordan ansatte i Politiet kunne anvende deres tjenestevåben til skydning i en civil skytteforening. Politiets tjenstepistoler er kortere end 210mm.
Du eller andre tolker selv på cirkulæret, det er ikke dokumentation på noget hvor andre kan få røven i klemme.

Vedrørende politi der skyder på civilebaner, så kræver det at politi personen er medlem af en skytteforening under polities idræts forening, som skal have lavet en aftale med den pågældende skytteforening er ejer banen, det er ikke bare frit, udgangs punktet er at få politi personer til at træne i deres fritid, det kan i mine øjne ikke sammenlignes med civile skytter fra udlandet
"Politifolk, som er medlem af den lokale politi-idrætsforening, og som er registrere t under Dansk Politiidrætsforbund, har politiets tilladelse til at skyde med sit politi-tjenestevåben i en skytteforening, som har lavet en aftale om dette med den lokale politi-idrætsforening."

"Politifolk, som skyder i en skytteforening, skal på forlangende kunne fremvise medlemskort fra Politiets Idrætsforening."

"Det samme er gældende for politifolk, som deltager i skyttekonkurrencer afholdt i civile skytteforeninger i regi af Dansk Politiidrætsforbund," udtaler Michael Engell Olsen, politiinspektør ved Center for Flåde –og Materielstyring, Koncernstyring, Rigspolitiet.
Vedrørende noget så vigtigt som brud på cirkulære/lov når det kommer til våben, kræver rigtig dokumentation, i dette tilfælde mindst skriftelig svar fra jurist i Unionen/Skydesport Danmark, allerhelst skriftelig svar fra PAC/JM/Rigspoliti.

mvh
grey

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Ras.Killing » 23. mar 2023, 12:13

Jamen du er nød til lige at træde et skridt tilbage, og forstå hvad et cirkulær er :smile:

Cirkulæret er IKKE lovgivning. Det er en administrativ forskrift udstedt af forvaltningsmyndigheden, der uddyber hvordan love skal tolkes og administreres.

Når der i cirkulæret står, at der ikke gives tilladelse til pistoler under 210mm, så står der ikke at en pistol under det mål er forbudt, blot at der ikke gives tilladelse til den.

Så der er ingen problemer i, hvis en udenlandsk skytte vil tage en 200mm pistol med til Danmark og deltage i en skydning. Vedkommende har tilladelse til den, og den er ikke forbudt i Danmark.

Hvis nu der direkte stod i våbenloven, at en pistol under 210mm er forbudt, så ville det være en anden snak!

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 327 times
Been thanked: 947 times
Kontakt:

Indlæg af Fast Fumble » 23. mar 2023, 12:42

Greyberd63 skrev:
23. mar 2023, 11:37
Du eller andre tolker selv på cirkulæret, det er ikke dokumentation på noget hvor andre kan få røven i klemme.

...

Vedrørende noget så vigtigt som brud på cirkulære/lov når det kommer til våben, kræver rigtig dokumentation, i dette tilfælde mindst skriftelig svar fra jurist i Unionen/Skydesport Danmark, allerhelst skriftelig svar fra PAC/JM/Rigspoliti.
Den del dækker Killings svar rigtig fint!
Men derudover er det ret vigtigt at være helt skarp på: Dansk lovgivning gælger kun i Danmark. Tysk lovgivning gælger kun i Tyskland. osv.
Hvis en udenlandsk skytte har lovlig adgang til et våben, er der kun eksplicitte forbud, der kan regulere hans brug af våbent i Danmark.

Og beklager, hvis jeg ikke kan huske alle paragrafferne i hovedet (og ikke gider finde dem frem til dig), men efter 20 år med IPSC rundt omkring i Europa, har jeg nu et okay overblik over forholdene.
Men du har ret - der ER enkelte sær-love rundt omkring, som man er nødt til at sætte sig ind i, og selvom EU våbendirektivet har ensrettet en del, og dermed gjort lov-junglen lettere at manøvrere i, så er der stadig faldgruber.

Fx.
- I CZ skal du ikke rejse ind med hollowpoint projektiler, de er eksplicit forbudt. Måske har det baggrund i at man i CZ faktisk kan få tilladelse til at bære våben til selvforsvar.
- I Italien er 9x19 forbudt for Italienere. Udlændinge må godt anvende det. Men lad være med at overlade din 9x19 ammo (eller rester) til Italienere, for det er et lovbrud. Også for dig.
- Der kan være "særegen opførsel" i flere lande, dikteret af lokale forhold. Fx er straf-rammen for ihændehavelse af lange magasiner i Tyskland temmelig uproportional, så taber du et magasin, der kunne se langt ud, skal du ikke regne med at tyske skytter samler det op til dig. Det kan give 5 år i spjældet, så vidt jeg husker.
- I Nordirland er våben og skydning ikke forbudt, men IPSC er eksplicit forbudt.

Og der er andre af den slags særheder, så du vil altid skulle forhøre dig hos myndigheder eller lokale klubber, når du skal til et nyt land.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Greyberd63
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Greyberd63 » 23. mar 2023, 12:57

Ras.Killing skrev:
23. mar 2023, 12:13
Jamen du er nød til lige at træde et skridt tilbage, og forstå hvad et cirkulær er :smile:

Cirkulæret er IKKE lovgivning. Det er en administrativ forskrift udstedt af forvaltningsmyndigheden, der uddyber hvordan love skal tolkes og administreres.

Når der i cirkulæret står, at der ikke gives tilladelse til pistoler under 210mm, så står der ikke at en pistol under det mål er forbudt, blot at der ikke gives tilladelse til den.

Så der er ingen problemer i, hvis en udenlandsk skytte vil tage en 200mm pistol med til Danmark og deltage i en skydning. Vedkommende har tilladelse til den, og den er ikke forbudt i Danmark.

Hvis nu der direkte stod i våbenloven, at en pistol under 210mm er forbudt, så ville det være en anden snak!
Lært noget af dig, jeg gik ind på UM hjemme side og fandt tekst på tysk vedrørende hvad man må indfører i DK, google translate er en hjælp, når man som jeg ikke er stærk i tysk.

Omdrejnings punktet er ordet forbudt, som jeg ser det, du og andre tolker det, som de er jo ikke forbudt, at personer bosiddende i DK kan ikke få tilladelse, er ikke det samme som forbudt, derfor må udlandske skytter godt medbringe dem, i forbindelse med stævner/jagt.

Når man bliver sigtet i DK, som dansker, citere polisen så cirkulæret eller loven i sigtelsen ??, jeg ved det ikke jeg har ikke være sigtet for noget.

Hvad ville der ske hvis jeg blev grebet i at have en pistol på 209 mm, som jeg have tilladelse til fejl fra importør ville de blot sige få det ordnet, konfiskerer den,
eller er der risiko for en sigtelse. :???:

En revolver i 44 mag, som våbensmed, glemte at ringe til 44 sp, før han lavede erklæring og udleverede den til mig, jeg står lykkeligt og skyder 44 magnum i den, (jeg har riffel i 44 mag, så jeg må godt have ammo), :???:

mvh
grey

Generelt er den danske våbenlov strengere end den tyske.

Import af våben til jagt, fiskeri og konkurrencer

EU-borgere, der er i besiddelse af det europæiske skydevåbenpas, kan importere deres skydevåben og tilhørende ammunition uden forudgående tilladelse, hvis følgende betingelser er opfyldt:

Den rejsende har en invitation til at jage i Danmark eller til en skydekonkurrence og
har våbentilladelse til det pågældende skydevåben og besiddelse af skydevåbnet er ikke forbudt i dit hjemland og i Danmark.

Andre Bestemmelser

I modsat fald er indførsel af våben uden forudgående tilladelse fra det danske politi eller det danske justitsministerium generelt ikke tilladt.
Det gælder også luft- og fjedervåben med kaliber over 4,5 mm, gas- og signalvåben samt armbrøster, som ikke må indføres uden forudgående tilladelse fra politiet.

Skarpe og spidse våben (herunder knive) med en klinge længere end 12 cm må ikke indføres uden forudgående tilladelse fra politiet. Dog må dolke og knive under 12 cm, der er beregnet og fremstillet til erhvervs-, husholdnings-, jagt-, fiskeri- eller dykningsformål, importeres uden forudgående tilladelse.

Vær opmærksom på, at det i Danmark generelt er forbudt at medbringe dolke eller knive på offentlige steder. For eksempel bør du ikke have en kniv med dig på en dansk rasteplads, men opbevare den i den aflåste bil efter reglerne.

Undtagelsen gælder, at en kniv med en klingelængde på mindre end 12 cm kan medbringes, hvis den skal bruges til arbejde, jagt, fiskeri, dykning eller til et tilsvarende lovligt formål.

Eksempler på støtteberettigede formål:
Jagt, fiskeri og sportsaktiviteter: Hvis en kniv er påkrævet til jagt, fiskeri eller sportsaktivitet, er det tilladt at medbringe kniven på den direkte vej til og fra stedet for jagt, fiskeri eller sportsaktivitet.
Lignende formål, der er værd at anerkende: En kniv kan også medbringes lovligt i rekreative sysler. Det gælder fx spejdere, vandrere, skovvandrere, sejlere etc., der bruger en kniv til denne aktivitet. Det er også lovligt at bære en kniv på den direkte vej til og fra disse lovlige aktiviteter.
Standsning og håndtering af bekymringer på vej til og fra disse juridiske aktiviteter vil blive tolereret, når det, baseret på en samlet vurdering af omstændighederne, skønnes passende. F.eks. vil det normalt ikke være i strid med loven at fylde benzin på eller foretage et køb på vej til en sådan aktivitet, så længe kniven bliver i bilen. Det er i alle tilfælde baseret på en konkret vurdering af, hvor vidt der eksisterer et anerkendelsesværdigt formål. Denne vurdering tager hovedsageligt hensyn til typen af ​​kniv, anvendelsesområdet og den situation, hvor kniven bæres.

Tilladelser og yderligere information

Dansk politi er normalt ansvarlig for udstedelse af tilladelser, såsom transport- eller importtilladelser til ovennævnte og andre våben. De relevante formularer kan findes på deres hjemmeside under "Borgerservice" -> "Tilladelser" -> "Våbentilladelser", men de findes kun på dansk.

Yderligere oplysninger om ovennævnte emner kan fås ved henvendelse til dansk politi (Syd- og Særligt Jylland) eller Justitsministeriet på følgende adresser:

Syd- og Sønderjyllands Politi
Kirkegade 76
DK-6700 Esbjerg
Telefon +45 76 11 14 48
Mail: sjyl@politi.dk

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Ras.Killing » 23. mar 2023, 13:19

Greyberd63 skrev:
23. mar 2023, 12:57
Hvad ville der ske hvis jeg blev grebet i at have en pistol på 209 mm, som jeg have tilladelse til fejl fra importør ville de blot sige få det ordnet, konfiskerer den,
eller er der risiko for en sigtelse. :???:
Mit bud er at de vil bede dig om at få gjort pistolen længere. Nægter du vil de nok inddrage din pistol og din tilladelse. Eftersom der jo ikke kan gives en tilladels til en pistol der er for kort.

Jeg tror ikke du vil blive sigtet for noget - for det vil jo kræve at du har brudt en lov.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af Fast Fumble » 23. mar 2023, 13:28

Greyberd63 skrev:
Omdrejnings punktet er ordet forbudt, som jeg ser det, du og andre tolker det, som de er jo ikke forbudt, at personer bosiddende i DK kan ikke få tilladelse, er ikke det samme som forbudt, derfor må udlandske skytter godt medbringe dem, i forbindelse med stævner/jagt.

Når man bliver sigtet i DK, som dansker, citere polisen så cirkulæret eller loven i sigtelsen ??, jeg ved det ikke jeg har ikke være sigtet for noget.

Hvad ville der ske hvis jeg blev grebet i at have en pistol på 209 mm, som jeg have tilladelse til fejl fra importør ville de blot sige få det ordnet, konfiskerer den, eller er der risiko for en sigtelse. :???:
Vi ved jo fra de tidligere sager, at folk som har en gyldig tilladelse til en pistol som senere viser sig ikke at overholde længdekravet, de resulterer ikke i en sigtelse, men til enten:
- Pistolen skal forlænges, så den overholder grundlaget for tilladelse
- Tilladelsen tilbagetrækkes.

Og så tolker vi ikke på noget!
Det står meget klart, at der "ikke gives tilladelse" til korte pistoler, ikke at de er forbudt! Vi har politifolk (vi har samarbejdsaftaler i min forening med 3-4 politi idræts foreninger) der bruger korte pistoler, og vi har stævner hvert år på dansk jord med internationale skytter med våben de ikke ville kunne få tilladelse til, hvis de var Danskere. Vi holder jo fx IPSC riffelstævner i DK, hvor den eneste detagende nation der ikke kan deltage i semi-auto klasserne, er Danmark - værtsnationen.
Slava Ukraini!

Greyberd63
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Greyberd63 » 23. mar 2023, 14:17

Fast Fumble skrev:
23. mar 2023, 13:28
Greyberd63 skrev:

Hvad ville der ske hvis jeg blev grebet i at have en pistol på 209 mm, som jeg have tilladelse til fejl fra importør ville de blot sige få det ordnet, konfiskerer den, eller er der risiko for en sigtelse. :???:
Vi ved jo fra de tidligere sager, at folk som har en gyldig tilladelse til en pistol som senere viser sig ikke at overholde længdekravet, de resulterer ikke i en sigtelse, men til enten:
- Pistolen skal forlænges, så den overholder grundlaget for tilladelse
- Tilladelsen tilbagetrækkes.

Og så tolker vi ikke på noget!
Det står meget klart, at der "ikke gives tilladelse" til korte pistoler, ikke at de er forbudt! Vi har politifolk (vi har samarbejdsaftaler i min forening med 3-4 politi idræts foreninger) der bruger korte pistoler, og vi har stævner hvert år på dansk jord med internationale skytter med våben de ikke ville kunne få tilladelse til, hvis de var Danskere. Vi holder jo fx IPSC riffelstævner i DK, hvor den eneste detagende nation der ikke kan deltage i semi-auto klasserne, er Danmark - værtsnationen.
Hvis i er så sikre, så burde det vel ikke være noget problem, at få en udtalelse fra JM om det.

Jeg tror, jeg ved det ikke, at det måske ikke er lovligt, derfor spørger jeg ikke JM om noget omkring dette, det er ikke et hvepsebo jeg ønsker at rode op i andet en her.

Måske skulle vi også lade den ligge her, tror ikke vi bliver enige om dette lovlig/ulovlig :smile:

mvh
grey

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af Fast Fumble » 23. mar 2023, 15:54

Greyberd63 skrev:
23. mar 2023, 14:17
Hvis i er så sikre, så burde det vel ikke være noget problem, at få en udtalelse fra JM om det.

Jeg tror, jeg ved det ikke, at det måske ikke er lovligt, derfor spørger jeg ikke JM om noget omkring dette, det er ikke et hvepsebo jeg ønsker at rode op i andet en her.

Måske skulle vi også lade den ligge her, tror ikke vi bliver enige om dette lovlig/ulovlig :smile:
Hvorfor skulle vi spørge? Vi ER jo sikre.
Både JM og politiet er orienteret om de stævner, og om det urimelige i at vi Danskere er de eneste der ikke kan deltage i semi-auto.

Du tror ikke på mig, men du synes vi skal spørge?

Jeg tror også vi bare skal lade den ligge her :blink:
Slava Ukraini!

Greyberd63
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Greyberd63 » 23. mar 2023, 16:05

Fast Fumble skrev:
23. mar 2023, 15:54
Greyberd63 skrev:
23. mar 2023, 14:17

Hvorfor skulle vi spørge? Vi ER jo sikre.
Både JM og politiet er orienteret om de stævner, og om det urimelige i at v iDanskere er de eneste der ikke kan deltage i semi-auto.

Du tror ikke på mig, men du synes vi skal spørge?

Jeg tror også vi bare skal lade den ligge her :blink:
Det er jo ikke fordi jeg ikke tro dig, har bare problemer med egne fortolkningen af loven, nu nævner du jo, og det er første gang nogen gør det her i tråden, at
Både JM og politiet er orienteret om de stævner, og om det urimelige i at v iDanskere er de eneste der ikke kan deltage i semi-auto.
Så har i jo dokumentation, I rest my case, i har ret :smile:

mvh
grey

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Ras.Killing » 23. mar 2023, 16:47

Greyberd63 skrev:
23. mar 2023, 16:05
Det er jo ikke fordi jeg ikke tro dig, har bare problemer med egne fortolkningen af loven..
Men hele humlen er jo også, at det ikke er lov :smile:

Make Fyn fin again!

Besvar