Har fundet :-) Hvor finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Besvar
Brugeravatar
Langenge
This member is
This member is
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 141 times
Been thanked: 427 times

Har fundet :-) Hvor finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?

Indlæg af Langenge » 24. jun 2023, 20:04

Hvor F..... i h... h... h...... finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?

Jeg har forsøgt i to timer nu, og er ved at opgive.
Har lige solgt et samlervåben og skal jo melde afgang.
Senest rettet af Langenge 24. jun 2023, 20:46, rettet i alt 1 gang.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Langenge
This member is
This member is
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 141 times
Been thanked: 427 times

Re: Hvor F..... i h... h... h...... finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?

Indlæg af Langenge » 24. jun 2023, 20:46

Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Heartcore
Newbie
Newbie
Interesser: Danske våben
Geografisk sted: Storkbh.
Has thanked: 1 time

Re: Har fundet :-) Hvor F..... i h... h... h...... finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?

Indlæg af Heartcore » 25. jun 2023, 15:38

Wow. Jeg var ikke engang klar over at man kunne gøre det på deres hjemmeside, så tak for at dele. Har hidtil bare skrevet til dem via borger.dk.

Hvad gør man med erklæring fra bøssemager som de kræver at man vedhæfter? Sådan en findes vel ikke altid ved samlervåben?

Besvar