Det lyder korrekt, jeg kiggede på dem hos Østjysk, men valgte ikke at købe da jeg fik oplyst at de ikke var godkendt "endnu"...THOR skrev: skabene der henvises til i JÆGER kunne være Remington skabe solgt hos Østjysk Våbenhandel. Jeg har også set dem hos Skov i Bording.
Såvidt jeg kunne se, havde de på det tidspunkt ingen Skafor eller EN godkendelse..
særligt farlige skydevåben
- Tuba
- Silver Member
- Interesser: Målskydning: Pistol, revolver.
- Geografisk sted: Søllerød
Re: særligt farlige skydevåben
We're sysadmins, to us, data is protocol overhead.
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt. Riffelskydning.
- Geografisk sted: Fyn.
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 1123 times
Re: særligt farlige skydevåben
Jeg har også set Remington skabene hos Michaels i Svendborg.
Jeg forstår godt at de kan friste, for i modsætning til standardskabe, er Remingtonskabene en fryd for øjet. Men de koster spidsen af en jetjawer, og når man så ikke engang overholder våbenloven når man har lagt de mange penge, så er det jo let at styre udenom.
En dag når jeg får rigtig god tid, vil jeg male mit skab fra skyttebutikken som et Remington skab, men det står desværre lidt langt nede på to do listen.
Jeg forstår godt at de kan friste, for i modsætning til standardskabe, er Remingtonskabene en fryd for øjet. Men de koster spidsen af en jetjawer, og når man så ikke engang overholder våbenloven når man har lagt de mange penge, så er det jo let at styre udenom.
En dag når jeg får rigtig god tid, vil jeg male mit skab fra skyttebutikken som et Remington skab, men det står desværre lidt langt nede på to do listen.
Hilsen Lasse.
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.