Wow - Nu er debatten blevet rigtig
varm!
-
Tusind tak for alle jeres indlæg, jeg er glad for at der kan debatteres frit fra leveren, ville blot ønske at de enkelte spydigheder kunne udelukkes.
Men det skal vel opfattes som værende en del af ytringsfriheden som vi på så fornem vis får brugt i dejlige Danmark.
Jeg tror vi alle kan være enige om, at der er delte meningen og jeg har skam taget dem alle med i mine overvejelser.
Jeg havde i sinde at citere alle jeres spørgsmål og give konkrete svar, men har givet op i.o.m. at min computer driller, forummet går ned, og jeg fornemmer at debatten er
langt fra ovre.
I er meget velkomne til at
sende mig en PB med
konkrete spørgsmål, da jeg synes at mange af dem er for personlige til at jeg vil poste svar til dem i et offentligt fora - det har jeg lært af!
Jeg føler at vi kan kokludere at emnet oprettet på NVF og én kommentar på Facebook ikke er nok til at indsætte en såkaldt "indsatsgruppe".
-Jeg kan se i lyset af det hele, at
jeg har været naiv, og kan forstå på det hele at der må foregå noget mere end som sådan.
Jeg forstår bare ikke hvad. Jeg har ikke udelukket relevante detaljer fra historien, men har fået blod på tanden og kontakter politiet i morgen med henblik på
aktindsigt i sagen.
Det skal noteres at jeg på intet tidspunkt har været hverken sigtet eller anholdt.
Tak