Må man gå maskeret rundt med sit våben hele året?

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Brugeravatar
HappyNanoq
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Interesser: Mekanik
Geografisk sted: Ikast, midtjylland.
Has thanked: 61 times
Been thanked: 161 times

Re: Må man gå maskeret rundt med sit våben hele året?

Indlæg af HappyNanoq » 20. dec 2011, 13:32

LQS skrev:rodet fra grønland om at involvere politiet, nej stop nu, hvorfor dog ikke blot tale med naboen selv?
MVH søren
Nu taler jeg ikke om at rette en anmeldelse med det samme - men spørge D.Herrer i den blå klub til råds.!

Nu kender jeg intet til forhistorien om hvorfor manden er utilfreds med folkene i rækkehusene, men "klager og småchikanerier" kunne tyde på en nabostrid der er kørt af sporet - der skal i virkeligheden ikke så meget til.

Lige så snart der er våben indblandet ud over det normale og det MÅSKE kan linkes sammen med en evt nabostrid, så er der i min verden grund til bekymring - specielt når han ser ud til at lide af Superman-syndrom hvor han er maskeret og med sikkerhedsbriller, måske i den tro at så kan ingen genkende ham.

Det eneste jeg siger er - BRUG SYSTEMET - det er der af en årsag.!

Polisen er der også for at rådgive og berolige den bekymrede borger.!

Det eneste jeg også kommer ind på, er at man roligt kan rådspørge polisen anonymt - altså så de ikke tager det som en anmeldelse. HVIS de mener der er noget unormalt eller ulovligt, skal de nok sige til og spørge videre ind til det.

Amerikanerne skriver det så flot på deres politibiler : TO PROTECT AND SERVE

De er der for at beskytte befolkningen, og servicere befolkningen - hvilket kan være rådgive om landets love, og hvordan folk skal forholde sig i en given situation.
Her hjælper et internetforum desværre meget lidt, idet det højest kan blive "andenmands fortolkning" som ikke holder nogen som helst steder i det system som tager over i tilfælde af en anmeldelse. Bare se forskellene i folks meninger allerede.
Jeg tror det er godt en PRUT ikke smitter på samme måde som et GAB gør.
Dét ville bare være ulideligt for alle.

̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Jeg skriver sikkert dette indlæg mens jeg sidder og skider.

Peter B
Newbie
Newbie
Interesser: Lovgivning
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Peter B » 20. dec 2011, 15:05

Hej igen.
Sikken en debat jeg fik sat i gang dér.
Jeg takker først og fremmest for alle indlæggene, godt med en konstruktiv debat.
Og for en dreng der er født på vestegnen er det fint at få lovgivningen på plads, efter at jeg er flyttet på landet. :-)

Jeg ved ikke hvorfor landmanden (LM) har set sig sur på alle i vores bebyggelse. Ifølge lokalplanen, så har kommunen solgt gården til landbrugsdrift i 1987. I 1992 er vores rækkehuskvarter blevet bygget, klods op af hans mark. Som mon ikke det er det han er ked af? Der ligger et parcelhuskvarter længere nede af marken, som han heller ikke bryder sig om. Det lå der dog også i 1987.

Når han ser sig sure på os, så stiller han sine landbrugsmaskiner klods op af vores hække, så vi ikke kan nyde udsigten ud over hans mark. Det er han selvfølgelig i sin gode ret til.
Vores brøde er, at vi har fjernet en masse buske og ukrudt der stod en 1½ meters penge ind i vores have. Det må vi dog ikke, da det ifølge lokalplanen er et levende hegn. LM har derfor klaget til bestyrelsen i boligselskabet, og derigennem har vi fået en påtale. Som tidligere byboere har vi ikke tænkt over at der kunne være sådanne regler. Og selvfølgelig vil det levende hegn blive genetableret af os.

Vi har snakket med flere beboere herude, som alle siger at dialog ikke er muligt med LM. Når han "patruljerer" med gevær, elefanthue og "fyrværkeri"-briller, så han man heller ikke just lyst til at stoppe ham og snakke med ham. Jeg ved nu at han ikke gør noget forkert, men helt tryg ved situationen er man ikke just.

Selv vores boligselskab har opgivet dialog med LM. Når vores træer der står i skellet skal beskæres, så skal gartnerne ind igennem vores huse for at komme ud i haven. Det letteste ville selvfølgelig være at beskære alle træerne fra marksiden, men det må de ikke for LM.

Så vi har at gøre med en mand der er uden for pædagogisk rækkevidde. Men han skal komme til at fjerne alle de hyben der står på hans side af skellet, for de må ikke være i et nordsjællansk, levende hegn.

EDIT: I øvrigt render hans katte og høns rundt i vores haver. I sommers blev en af hans høns jagtet igennem trådhegnet af en kat, ind i vores have. Vi ringede til LM og sagde at hønen ikke kunne komme ud igen og at han måtte komme og hente den. (På det tidspunkt havde jeg et laboratorie-arbejde hvor jeg ikke måtte omgås fjerkræ). LM var dog ligeglad med hønen og sagde at den nok selv skulle finde ud igen. Jeg fik dog en nabo til at smide dyret ud over hegnet.

Brugeravatar
HappyNanoq
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Interesser: Mekanik
Geografisk sted: Ikast, midtjylland.
Has thanked: 61 times
Been thanked: 161 times

Indlæg af HappyNanoq » 20. dec 2011, 15:40

Ikke for at køre situationen op i en spids - men du kan henvise til loven om vej og markfred, vedrørende hans husdyrhold som generer jer.

http://www.hegnsyn.dk/pdf/markfred.pdf

Han er direkte PLIGTIG til at afhende sine dyr, såfremt de befinder sig hos jer - eller som høns der ikke selv kan finde ud.

Den giver jer desuden ret til at indfange og aflevere dyrene - eller lade dyrene indfange og aflevere - på HANS regning.! Og UDEN erstatningspligt, såfremt dyrene under indfangningen måtte have lidt overlast.

Selvfølgelig ønsker i ikke at køre det mere op i en spids, men det kan bruges til at få omend LIDT orden i sagerne - for det tyder på at der er noget hos ham der heller ikke er godt nok.

Jeg håber og krydser dog fingre for at i finder en løsning alle kan være tjent med - det er naturligvis ikke det optimale, at en jæger sådan "patruljerer" bevæbnet. Og det vil jeg også mene at 99% af alle jægere i Dk ville tage afstand fra.

Men HVIS i tager kontakt til manden, når han fjumrer sådan rundt, så er det en god ting at have mobilen på "diktafon", eller på anden måde optage hvad der bliver sagt.
Jeg tror det er godt en PRUT ikke smitter på samme måde som et GAB gør.
Dét ville bare være ulideligt for alle.

̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Jeg skriver sikkert dette indlæg mens jeg sidder og skider.

Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 193 times
Been thanked: 349 times

Indlæg af Marius » 20. dec 2011, 16:00

Peter B skrev:...
Så vi har at gøre med en mand der er uden for pædagogisk rækkevidde. Men han skal komme til at fjerne alle de hyben der står på hans side af skellet, for de må ikke være i et nordsjællansk, levende hegn.....
Husk at det er et sted du bor med dine børn og en have der skal nydes i fritiden - ikke en kampplads.

Jeg ville klart give den en ekstra tand på den diplomatiske front, han har ALLE muligheder for at gøre livet surt for jer.
Fra bondens synspunkt er det jo jer der er flyttet på landet. Det er ikke ham der har anlagt sin mark i et villakvarter.

Tag hen til manden med en julekurv og slut fred, det er på sigt langt den bedste løsning for alle parter f.eks. når dine unger engang mangler en mark at køre knallert på.

En anmeldelse til politiet vil blive opfattet som en krigserklæring og vil medføre støjende maskiner på marken når i holder børnefødselsdag, hønsemøg spredt i skellet i sommerferien, grimme ting der står på marken når svigermor er på besøg etc. etc.
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time

Indlæg af XaVieR » 20. dec 2011, 17:27

Marius skrev:
Peter B skrev:...
Så vi har at gøre med en mand der er uden for pædagogisk rækkevidde. Men han skal komme til at fjerne alle de hyben der står på hans side af skellet, for de må ikke være i et nordsjællansk, levende hegn.....
Husk at det er et sted du bor med dine børn og en have der skal nydes i fritiden - ikke en kampplads.

Jeg ville klart give den en ekstra tand på den diplomatiske front, han har ALLE muligheder for at gøre livet surt for jer.
Fra bondens synspunkt er det jo jer der er flyttet på landet. Det er ikke ham der har anlagt sin mark i et villakvarter.

Tag hen til manden med en julekurv og slut fred, det er på sigt langt den bedste løsning for alle parter f.eks. når dine unger engang mangler en mark at køre knallert på.

En anmeldelse til politiet vil blive opfattet som en krigserklæring og vil medføre støjende maskiner på marken når i holder børnefødselsdag, hønsemøg spredt i skellet i sommerferien, grimme ting der står på marken når svigermor er på besøg etc. etc.
Ku ik være mere enig..
:numberone:
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Lerche
Platin Member
Platin Member
Interesser: mad, jagt, skyning
Geografisk sted: der ude ved rakkerne
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Indlæg af Lerche » 21. dec 2011, 09:58

Peter B skrev:Hej igen.
Sikken en debat jeg fik sat i gang dér.
Jeg takker først og fremmest for alle indlæggene, godt med en konstruktiv debat.
Og for en dreng der er født på vestegnen er det fint at få lovgivningen på plads, efter at jeg er flyttet på landet. :-)

Jeg ved ikke hvorfor landmanden (LM) har set sig sur på alle i vores bebyggelse. Ifølge lokalplanen, så har kommunen solgt gården til landbrugsdrift i 1987. I 1992 er vores rækkehuskvarter blevet bygget, klods op af hans mark. Som mon ikke det er det han er ked af? Der ligger et parcelhuskvarter længere nede af marken, som han heller ikke bryder sig om. Det lå der dog også i 1987.

Når han ser sig sure på os, så stiller han sine landbrugsmaskiner klods op af vores hække, så vi ikke kan nyde udsigten ud over hans mark. Det er han selvfølgelig i sin gode ret til.
Vores brøde er, at vi har fjernet en masse buske og ukrudt der stod en 1½ meters penge ind i vores have. Det må vi dog ikke, da det ifølge lokalplanen er et levende hegn. LM har derfor klaget til bestyrelsen i boligselskabet, og derigennem har vi fået en påtale. Som tidligere byboere har vi ikke tænkt over at der kunne være sådanne regler. Og selvfølgelig vil det levende hegn blive genetableret af os.

nu vil jeg gerne bore meget dybere hvorfra ved i at dert gik på jeres jord ????
Lerche der glæder sig til 16 maj

Peter B
Newbie
Newbie

Indlæg af Peter B » 21. dec 2011, 17:06

Lerche skrev: nu vil jeg gerne bore meget dybere hvorfra ved i at dert gik på jeres jord ????
Der går et trådhegn, ca. midt i det levende hegn. Jeg går ud fra at det er der skellet går, men jeg skal have fat i teknisk forvaltning for at få det præciseret. Samt få præciseret om bredden på det levende hegn (1 meter) skal deles på begge sider af skellet, eller om det udelukkende skal være på vores side. Det meste af det vi har fjernet er hyben, og det må der ikke være. Men der står stadig en masse på den anden side af hegnet, så hvis LM skal fjerne dette, så får han travlt, for han har en 7-800 meter.

Peter B
Newbie
Newbie

Indlæg af Peter B » 21. dec 2011, 17:19

Marius skrev: Tag hen til manden med en julekurv og slut fred, det er på sigt langt den bedste løsning for alle parter f.eks. når dine unger engang mangler en mark at køre knallert på.

Der er andre før os der har forsøgt den diplomatiske vej, men uden held. Han ønsker ikke nogen former for dialog med sine naboer. Jeg har heller ikke selv et problem med at han lufter sin riffel, men børnene i bebyggelsen er meget bange for ham. Vi har slet ikke mulighed for at komme ud på marken som er hegnet ind med trådhegn, og jeg har aldrig set andre end LM selv på marken.

Da vi i sommers fjernede planterne, gik han lige ude på den anden side og arbejdede. Havde han bare sagt dér at vi var igang med noget vi ikke måtte, så ville der ikke være noget problem. Selvfølgelig skal vi rette op på vores fejl. Men når han så reagerer med at sætte en stor ladvogn lige foran vores have, og gå til bestyrelsen i stedet for os, så tager vi den på den måde. Så jeg vil blot være 100% sikker på at det HAN gør også er lovligt. Derfor skal jeg også have fat i teknisk forvaltning, så jeg er 100% sikker på at vores genetablering er korrekt og at det levende hegn står hvor det skal stå.

LQS
Gold Member
Gold Member
Interesser: jagt
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 322 times
Been thanked: 40 times

Indlæg af LQS » 21. dec 2011, 18:04

PETER B SKREV.....Vi har slet ikke mulighed for at komme ud på marken som er hegnet ind med trådhegn, og jeg har aldrig set andre end LM selv på marken. citat slut.
nå ikke.... i har så heller ikke noget at gøre på mandens mark. find ud af hvor skel går. så længe det ikke er 100% sikkert, synes jeg ikke i skal fælde/fjerne planter mm.
MVH søren

Brugeravatar
Lerche
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Lerche » 21. dec 2011, 18:32

Peter B skrev:
Lerche skrev: nu vil jeg gerne bore meget dybere hvorfra ved i at dert gik på jeres jord ????
Der går et trådhegn, ca. midt i det levende hegn. Jeg går ud fra at det er der skellet går, men jeg skal have fat i teknisk forvaltning for at få det præciseret. Samt få præciseret om bredden på det levende hegn (1 meter) skal deles på begge sider af skellet, eller om det udelukkende skal være på vores side. Det meste af det vi har fjernet er hyben, og det må der ikke være. Men der står stadig en masse på den anden side af hegnet, så hvis LM skal fjerne dette, så får han travlt, for han har en 7-800 meter.
Her er det så du har en brøler må jeg sige for netop det krat i har fjernet kunne jeg godt forrestille mig der måske har indgået i hans biotops planer. i værstefald kan det måske enda koste ham kassen for at snyde. Der er hvis ikke kommet et forbud mod hyben eller har jeg misset noget ?

hvis det er som jeg tror lidt det er kan jeg et eller andent sted godt følge landmanden og det er spørgsmålet hvem der er uden for pædagogisk rækkevide eller andre der bare tror de kan gøre som de vil
jeg vil lige anbefale flyve op i sin ejen helikopter og kigge ned på sig selv et par gang

Brugeravatar
I 8 MyGlock
Silver Member
Silver Member
Interesser: Våben, moderne og historiske
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af I 8 MyGlock » 21. dec 2011, 18:42

LQS skrev:PETER B SKREV.....Vi har slet ikke mulighed for at komme ud på marken som er hegnet ind med trådhegn, og jeg har aldrig set andre end LM selv på marken. citat slut.
nå ikke.... i har så heller ikke noget at gøre på mandens mark. find ud af hvor skel går. så længe det ikke er 100% sikkert, synes jeg ikke i skal fælde/fjerne planter mm.
MVH søren
Inden du korsfæster manden, så tror jeg Peters info vedr. tilgang til marken, var svar på følgende kommentar fra Marius: Tag hen til manden med en julekurv og slut fred, det er på sigt langt den bedste løsning for alle parter f.eks. når dine unger engang mangler en mark at køre knallert på.

Slå nu lige koldt vand i blodet og så lad være med at antage at manden er terrorist....det faktum at han spørger folk til råds, istedetfor at patruljere med sin riffel, indikerer at manden forsøger at løse sine problemer ad korrekt vej. :blink:

Brugeravatar
Batler Britton
Platin Member
Platin Member
Interesser: Maskinteknik
Geografisk sted: Ulfborg

Indlæg af Batler Britton » 22. dec 2011, 02:21

hvis du ikke allerede har, så synes jeg du skal gå på tinglysningskontoret. her finder du matrikelkort med markerede fixpunkter, tinglyste servitutter og vejret. det er ganske gratis, og de er behjælplig.
du vil måske finde oplysninger der vil overraske dig. dette er noget de fleste jordbesidder "bør" gør, så de ved hvad de skal forholde sig til.
Choose your friends carefully. Your enemies will choose you.

Brugeravatar
Lerche
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Lerche » 22. dec 2011, 10:06

Batler Britton skrev:hvis du ikke allerede har, så synes jeg du skal gå på tinglysningskontoret. her finder du matrikelkort med markerede fixpunkter, tinglyste servitutter og vejret. det er ganske gratis, og de er behjælplig.
du vil måske finde oplysninger der vil overraske dig. dette er noget de fleste jordbesidder "bør" gør, så de ved hvad de skal forholde sig til.
han kan vel ikke få andre oplysniger der end man kan få på nettet og enste sikker vej er at få en landmåler ud hvis man ikke kan finde skeldpæle

Brugeravatar
Carlos
Bronze Member
Bronze Member
Interesser: go mad...
Has thanked: 2 times

Indlæg af Carlos » 23. dec 2011, 07:35

Marius skrev:
Peter B skrev:....Men der er én ting i hans opførsel jeg ikke bryder mig om. Han "patruljerer" tit på lige den anden side af vores hæk, ude på hans egen mark. Dette er han selvfølgelig i sin gode ret til. Men det foregår gerne med et gevær over armen og med elefanthue og beskyttelsesbriller på. Det foregår hele året rundt, og så er det at jeg godt kunne tænke mig at vide om der er jagtsæson hele året rundt (Hillerød) ? Og er der regler for hvor tæt en jæger må gå på bebyggelse/byområde når han er på jagt?
Vi har ikke hørt ham skyde når han går sine runder, men det at han går så tæt på vores hække, har skræmt mange af børnene i bebyggelsen.
Det behøver ikke at være for at genere jer, at han går på den måde - det kan faktisk godt forklares som en sikkerhedsgestus til jer beboere eftersom han derved automatisk får jer ud af skudretningen. Ved at gå tæt på jeres hæk kan han presse vildtet længere ind på marken og på den måde have sikker baggrund for skud og evt. haglnedfald. At han så ikke må skyde så tæt på bebyggelse er en anden ting, men det er så heller ikke et problem kan jeg forstå.
Som flere andre foreslår det vil jeg opfordre til dialog - de fleste mennesker er til at tale med.
:goodpost:

Slettes3
UDMELDT AF NVF
Interesser: Slettes
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 384 times
Been thanked: 290 times

Indlæg af Slettes3 » 25. dec 2011, 12:12

En mand som den nabo i har virker som en landsbytosse. Jeg ville hvis i skulle noget sende ham et anbefalet brev hvor i fortæller om jeres oplevelser og henstiller til dialog og spørger ind til hans virke. Hvis ikke dette virker som giv ham krig!!. Før i giver ham krig så kan i igennem KORT& Matrikel styrelsen samt BBR registret bla. og søge oplysninger og de forpligtigelse/servitter der forligger i jeres område. Jeg ville optage ham med kamera mv. og køre en helt masse "skyts" i stilling som skal vælte nedover ham fra den ene dag til den anden. GIv ham 10 dage til at svare på jeres første henvendelse derfter skal det næste brev komme med "krigserklæringen". Det ville hjælpe hvis brevet blev sendt fra en advokat. Dette er selvfølgelig noget i alle beboere skal være enige i.
En anden måde i også kunne gøre var at optage ham med kamera og ligge det hele ud på nettet. Det kunne jo være at der var andre naboere som i ikke kender står i samme situation. Evt. få udstillet hans person at det begynder at minde om et karaktermord. Give this man no rest!.
Kig også her: www.ois.dk

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 50 times
Been thanked: 428 times

Indlæg af Refraktorius » 25. dec 2011, 15:18

Hvis man skal gå lidt systematisk til sagen, så kan man tage et kig på Konflikttrappen:
Billede

Den er sjovt nok gældende lige fra børnehavens sandkasse, ægteskabelige problemer og helt op til stormagter der giver sig til at skyde hinandens fly ned.

Så længe man er nede i det grønne trin, er der en reel mulighed for at løse problemet på laveste niveau. Kommer man højere op ad trappen er en mindelig løsning ikke særlig sandsynlig.
Man vil som regel ende i en af følgende:
- ekstern afgørelse
- holde status quo der hvor man nu er, og så bare hade hinanden i stilhed
- eskalation indtil det ender med åben "krig" (og en "flot andenplads" er ikke noget at stile efter!)

Jeg har prøvet at være oppe i den røde zone, bruge et stykke tid på at lægge alle kort tilrette, og så med vilje eskalere situationen indtil den eksploderede og min modstander blev tværet ud offentligt.

Hvis man vælger den løsning (som også er den Rigby skitserer) skal man tænke sig rigtigt godt om, have alting lagt til rette før man starter slagsmålet og være forberedt på at modstanderen ikke nødvendigvis vil spille efter reglerne.
Husk, at i hans øjne er det ham der har ret, og dig der er det totalt åndssvage og urimelige røvhul der ikke kan opføre sig ordentligt.
Det er absolut ikke nogen behagelig proces, og man skal være helt sikker på at det er de økonomiske og følelsesmæssige udgifter værd.

Man starter ikke et slag uden at have vundet på forhånd, så medmindre man er helt sikker i sin sag, så skal man lade være.
Og selv om man vinder slaget, så risikerer man at man i stedet har fået en langvarig krig på halsen.
Det er demonstreret så glimrende af "The War on Terror": Invasionerne af både Irak og Afghanistan forløb hurtigt og glat, derefter blev det langtrukkent, pinefuldt og hamrende dyrt.

Hvis du går tilbage til trådens første indlæg: Emne: Må man gå maskeret rundt med sit våben hele året? er det et interessant lille eksperiment at sætte den ind på konflikttrappen (jeg vil mene det er en 5'er vi er på der). Du har et klart fjendebillede, og søger andres ord for at du har ret, og han tager fejl.

Faktum er, at han er på sin egen jord, og ikke har foretaget sig noget ulovligt. Det er et ringe udgangspunkt at starte en juridisk krig på!
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

LQS
Gold Member
Gold Member
Interesser: jagt
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 322 times
Been thanked: 40 times

Indlæg af LQS » 25. dec 2011, 15:50

at filme markejeren, på hans egen jord, for derefter at lægge optagelserne på nettet..... i mine øjne både dumt og ulovligt.
at erklære åben (nabo) krig=rigtigt dumt. man skal i hvert fald gøre sig helt klaret, om man er helt klar dertil. med alt hvad det kan indebære.
MVH søren

Brugeravatar
Lerche
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Lerche » 25. dec 2011, 18:27

Rigbymauser skrev:En mand som den nabo i har virker som en landsbytosse. Jeg ville hvis i skulle noget sende ham et anbefalet brev hvor i fortæller om jeres oplevelser og henstiller til dialog og spørger ind til hans virke. Hvis ikke dette virker som giv ham krig!!. Før i giver ham krig så kan i igennem KORT& Matrikel styrelsen samt BBR registret bla. og søge oplysninger og de forpligtigelse/servitter der forligger i jeres område. Jeg ville optage ham med kamera mv. og køre en helt masse "skyts" i stilling som skal vælte nedover ham fra den ene dag til den anden. GIv ham 10 dage til at svare på jeres første henvendelse derfter skal det næste brev komme med "krigserklæringen". Det ville hjælpe hvis brevet blev sendt fra en advokat. Dette er selvfølgelig noget i alle beboere skal være enige i.
En anden måde i også kunne gøre var at optage ham med kamera og ligge det hele ud på nettet. Det kunne jo være at der var andre naboere som i ikke kender står i samme situation. Evt. få udstillet hans person at det begynder at minde om et karaktermord. Give this man no rest!.
Kig også her: http://www.ois.dk
nu er det jo bare spørgsmålet hvem er den tossede ?LM gør intet han ikke må, ved at optrappe krigen. jeg ganske sikker på at nybyggerne taber stort, tænk bare hvor ofte det kunne komme til at lugte at mink gylde osv. LM er bestemt total overlegen en fjende. Ved at ligge andre på nettet er ganske ulovlig. når noget bliver ulovligt kan det straffes jo men fjenden går og griner for han har ingen love brudt

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 22 times
Been thanked: 69 times

Indlæg af TheDarkSide » 30. dec 2011, 01:27

Der er ikke andet at gøre end at snakke med ham, politiet vil ikke rykke ud pga. en mand render rundt med et gevær, som han nok er i sin gode ret til. Snak med ham, spørg hvad han går på jagt efter. Du skal bare virke interesseret og ikke "hunderæd" eller sur :blink:

Besvar