I min lille indskrænkede sportsskytte-verden virker det forkert at pege på andre og skyde, når man igennem mange mange år har lært at det er the mother of all NO-NO's :shame:
Nå.... Men anyway... pointen er en helt anden. Flere gange i kampens hede blev der lag røg ud. Dels for at sløre fremrykning (med meget begrænset effekt) og dels for at give lidt realisme... I guess

Røgen blev frembragt ved at sætte ild til sådan nogle hér.
I mine øjne så det en kende fesent ud. Men hvad pokker. Alle så ud til at more sig.
Efterfølgende faldt snakken på netop denne "fesen-hed", hvorefter der -naturligt nok- bliver peget på at "Man kan da også bare bruge rigtige røggranater". Og efter at have konsulteret Google, stod det klart, at det umidelbart var en vare der udbydes til salg, flere steder på nettet. Hér f.eks.
Hér var det så (som Peter Parker ville have sagt det) at "my spider sense started tingling". For kunne dét overhovedet være lovligt?
Men udover tændingen, beholderen og det noget mere militante/professionelle udseende og sikkert en lille million forskellige importrestrikstioner, kunne jeg ikke, på stående fod, komme med et sagligt argument for den lovmæssige forskel på de to produkter

Meeeen dét håbede jeg så på at der var nogen herinde, der kunne

Så endnu engang må jeg trække på ekspertisen hér på NVF og bede om jeres