Kræver det indførselstilladelse at importere laderammer til Mosin Nagant? (fra USA)
Det er kun aftagelige magasiner der er nævnt i Våbenloven, jeg kan ikke finde laderammer omtalt. Og de er jo ikke en "nødvendig" del af en Mosin Nagant.
Indførsel af laderammer til Mosin Nagant?
- Schweizertossen
- Gold Member
- Interesser: Historisk riffel skydning WW2
- Geografisk sted: Onsild.st
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 1 time
Re: Indførsel af laderammer til Mosin Nagant?
Det kunne jeg ikke forstille mig, de er jo som sådan ikke en våben del, så tag chancen 

- 37Webbing
- Silver Member
- Interesser: Samler / Militærhistorie
- Geografisk sted: Vestsjælland
- Has thanked: 3 times
Re: Indførsel af laderammer til Mosin Nagant?
Det nægter jeg at tro. Selvfølgelig skal dem du køber dem af i USA ikke skrive med stort på pakken, at de er til at lade en riffel med.
Pest DK har jo en tendens til at få kolde fødder bare der står "gun sock" på pakken.
Men egentligt et interessant spørgsmål. Hvordan ser man på eksempelvis "laderammer" til Garanden?
De er jo "næsten" en nødvendig ting for at man kan få fuld valuta for pengene, men de er jo netop ikke et magasin.
Pest DK har jo en tendens til at få kolde fødder bare der står "gun sock" på pakken.

Men egentligt et interessant spørgsmål. Hvordan ser man på eksempelvis "laderammer" til Garanden?
De er jo "næsten" en nødvendig ting for at man kan få fuld valuta for pengene, men de er jo netop ikke et magasin.