Ekspeditions tid Cal. 44 -45 Østjyllands Politi
-
- Newbie
- Interesser: Sports skydning
- Geografisk sted: Aarhus N
Ekspeditions tid Cal. 44 -45 Østjyllands Politi
Ville høre om der er nogen , der ved hvor lang tid der går med de nye kaliber ( tænker på 44 og 45) fra SKV modtager den til Politiet behandler den. Det er vel også nyt for Politiet. Er bosat i Aarhus
- Corysan
- Silver Member
- Interesser: Skydning
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
Re: Ekspeditions tid Cal. 44 -45 Østjyllands Politi

Lidt over tre uge i Midt og Vestjylland tog det for en S&W M25 i long Colt

Jeg har altid vist at vi var de bedste - men at de andre var så ringe havde jeg ikke drømt om...
- Ssaaby
- Silver Member
- Interesser: Jagt, våben og natur
- Geografisk sted: Hovedstaden
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 38 times
Re: Ekspeditions tid Cal. 44 -45 Østjyllands Politi
Mine grovvåben i kaliber .38 og.l. er alle blevet behandlet forholdsvis hurtigt, aldrig mere end 5-6 uger fra indsendelse af ansøgning til modtagelse af plastikkort.
Det er ikke mit indtryk at Østjyllands Politi er langsomme i sagsbehandlingen - tværtimod. Jeg kan ikke forestille mig, at de vil forhale sagen, bare fordi der er tale om .40-.44-.45
Selve vurderingen af, om våbnet kan godkendes, ligger så vidt jeg har forstået, hos SKV og Rigspolitiet?
Det er ikke mit indtryk at Østjyllands Politi er langsomme i sagsbehandlingen - tværtimod. Jeg kan ikke forestille mig, at de vil forhale sagen, bare fordi der er tale om .40-.44-.45
Selve vurderingen af, om våbnet kan godkendes, ligger så vidt jeg har forstået, hos SKV og Rigspolitiet?