Det at man ikke er organiseret har vel også noget at gøre med de organisationer der er i dag og hvilke interesser de repræsenterer, der har været mange tråde her på NVF der omhandler den skarpe opdeling der er imellem de forskellige organisationer her hjemme og den lidt intolerante holdning man har til hinanden.
Jeg har ingen kendskab til hvor meget de forskellige organisationer hjælper medlemmerne med juridiske sager, men har gennem mine egne erfaringer fået en fornemmelse af at mange spørgsmål ikke helt kan besvares af de enkelte organisationer og at man få lidt et forskelligt svar alt efter hvem man spørger.
Det der for mig går Dansk våbenlov kompliceret er ikke så meget selve reglerne, men mere på grund af at de kære folkevalgte der skal administrerer loven ikke alle er lige godt opdateret på reglerne og hvad der er kotume blandt skytterne, dette kunne vi jo med en stærk organisation, være behjælpelig med
Hvis vi vil havde indflydelse, tror jeg vi vil havde større succes ved at påvirke vores demokratiet, med et demokrati blandt de våben interesserede