ved godt at man skal være i en skytteforning i 2 år men er det så en skyde bane eller naturbestyrelsen man skal være medllem af (det er en skydebane ikke??)
Indlægget er lidt svært at læse.mennu0 skrev:hey alle sammmen jeg har haft jagttegn siden jeg var 16 jeg er 20 nu og kunne godt tænke mig en pistol til skydebane en revolver måske hehe![]()
ved godt at man skal være i en skytteforning i 2 år men er det så en skyde bane eller naturbestyrelsen man skal være medllem af (det er en skydebane ikke??)
I korrekthedens navn: De Danske Skytteforeninger har skiftet navn til DGI Skydning. For skydning med pistol eller revolver skal foreningen ikke nødvendigvis være medlem af DGI Skydning (men det er langt de fleste) det kan også være en skytteforening som er medlem af Forbundet af Danske Sortkrudtsskytteforeninger, Dansk Skytte Union eller Dansk Firmaidrætsforbund.HappyNanoq skrev:Man skal være medlem af en skytteforening under De Danske Skytteforeninger(jagttegn er irrelevant i denne sammenhæng), og have skudt med pistol/revolver som aktiv skytte i skytteforeningen.
How to join?HappyNanoq skrev:..
Jeg har dog stadig selv foreningen DDSS (De Danske Skydegale Skiderikker).
-ja der blev jeg også ret så nysgerrig!KXE skrev:How to join?HappyNanoq skrev:..
Jeg har dog stadig selv foreningen DDSS (De Danske Skydegale Skiderikker).
![]()