Er i fuld gang med at tage jagttegn, og jeg glæder mig som et lille barn til at få lov at gå på jagt

Der r bare den lille hage vd det, at jeg er blevet i tvivl om jeg overhovedet kan få tilladelse til jagttegnet.
Har ventet i 5 år på at tage det, da jeg tilbage i 2008, blev snuppet med 3 samuraisværd og en nunchaku i en bil. Der blev ikke fældet nogen dom, da jeg ikke på nogen måde er kendt for noget kriminelt eller på anden måde er kendt hos politiet. Jeg fik en stor bøde for overtrædelse af daværende paragraf 43 i våben bekendtgørelsen, men ellers skete der intet. Så efter at have læst meget på nettet, valgte jeg at vente minimum 5 år, før det var sikkert at komme igennem, herunder fuldstændig straffri.
Nu er jeg bare blevet meget i tvivl om, det alligevel vil få indflydelse på min accept hos den lokale politimester (bor på Amager)
Mit spørgsmål er til jer herinde. Er der nogen som kender til gængse regler eller retningslinjer for overtrædelse af våbenloven med bøde og udstedelse af jagttegn.?