Hvad med træ/gummi greb til revolver kan det tages med i fly..?
Speedman skrev:Hej Alle...Nu jeg på lykkelig vis kommet i den heldige sitiuation og skal med mit arbejde hos Vestas en tur til guds eget land USA, landet med alle hvad hjertet behager indenfor skyde våben:eek: Og kunne godt tænke mig og få lidt genladningsgrej med hjem i kufferten hvis det er lovligt vel og mærket...Kan die sæt til 45 Long Colt og kuglestøbe forme godt tages med i flyet hjem til Danmark
er noget i tvivl om det da det jo ikke decideret er våbendele men værktøj....
Hvad med træ/gummi greb til revolver kan det tages med i fly..?
Hvad med gaschecks til og sætte på støbt projektiler, kan det tages med mon?Lassescout skrev:Nu er der jo den fordel ved at tage det med som rejsegods, frem for at sende en pakke, at du må have for betydeligt større beløb i kufferten end i pakken.
Da jeg var henne i Amerika købte jeg en RCBS chargemaster combo. Den kostede mig det halve af, hvad jeg skulle have betalt i DK, og den er alle pengene værd. Du kan også kigge på almindelig jagtoptik fra f.eks. Leupold, men der er vist noget bøvl med de taktiske LR kikkerter. Lad være med at købe europæisk optik som f.eks. Zeiss, Swarovski og S&B. Det er om muligt dyrere derovre, hvorimod Leupold og de andre amerikanske mærker er ca. halv pris.
Ladepresser, dies, støbeforme, håndtag og skæfter er ikke tilladelsespligtige hverken der eller her, så det kan du bare tage ned fra hylderne af. Ammunition, fænghætter, krudt og projektiler skal du nok lade stå. Ellers starter der ihvertfald en større papirkrig, hvor den danske importtilladelse er det mindste problem. Piber, låsestole og bundstykker bør du glemme alt om.
http://www.cabelas.com/product/RCBS-reg ... 741110.uts
Hvad med en speedloader til en revolver er det tilladt og tage med i flyet..?Lassescout skrev:Nu er der jo den fordel ved at tage det med som rejsegods, frem for at sende en pakke, at du må have for betydeligt større beløb i kufferten end i pakken.
Da jeg var henne i Amerika købte jeg en RCBS chargemaster combo. Den kostede mig det halve af, hvad jeg skulle have betalt i DK, og den er alle pengene værd. Du kan også kigge på almindelig jagtoptik fra f.eks. Leupold, men der er vist noget bøvl med de taktiske LR kikkerter. Lad være med at købe europæisk optik som f.eks. Zeiss, Swarovski og S&B. Det er om muligt dyrere derovre, hvorimod Leupold og de andre amerikanske mærker er ca. halv pris.
Ladepresser, dies, støbeforme, håndtag og skæfter er ikke tilladelsespligtige hverken der eller her, så det kan du bare tage ned fra hylderne af. Ammunition, fænghætter, krudt og projektiler skal du nok lade stå. Ellers starter der ihvertfald en større papirkrig, hvor den danske importtilladelse er det mindste problem. Piber, låsestole og bundstykker bør du glemme alt om.
http://www.cabelas.com/product/RCBS-reg ... 741110.uts