Jeg står sådan lidt akut og skal bruge en samlertilladelse til skydevåben og ville tage direkte op på våbenkontoret for at få det i orden, hvor skal det gøres nu om dage her på sjælland?
Jeg har allerede SKV2 tilladelser, sortkrudtstilladelser, blankvåbentilladelser osv. Men mangler samlertilladelsen til skydevåben.
Kan få fingerne i et våben fra et dødsbo (en m1889) men det skal også gå stærkt, ellers bliver den solgt videre!
Samlertilladelse og hvor henne? (Sjælland)
-
- Silver Member
- Interesser: Sortkrudt
- Geografisk sted: DjævleØen
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 34 times
-
- Bronze Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: 4300 Holbæk
- Been thanked: 1 time
Re: Samlertilladelse og hvor henne? (Sjælland)
Du skal forvente 2 ugers behandlingstid.
Du kan afl. ansøgning hos lokal politi og de sender for dig, optimalt sender du den selv til Tåstrup (mener Jeg det er).
Efter 1/10 er alle behandlinger at våbentilladelser samlet i 2 afdelinger henholdsvis vest(Holstbro) og øst(Tåstrup).
Haster det meget så få den afhentet på en vens samlertilladelse i mellemtiden det er gratis..
Du kan afl. ansøgning hos lokal politi og de sender for dig, optimalt sender du den selv til Tåstrup (mener Jeg det er).
Efter 1/10 er alle behandlinger at våbentilladelser samlet i 2 afdelinger henholdsvis vest(Holstbro) og øst(Tåstrup).
Haster det meget så få den afhentet på en vens samlertilladelse i mellemtiden det er gratis..
-
- Silver Member
- Interesser: Sortkrudt
- Geografisk sted: DjævleØen
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 34 times
Re: Samlertilladelse og hvor henne? (Sjælland)
Perfekt, det må være løsningen, tak for hjælpen.SGLaursen skrev:Du skal forvente 2 ugers behandlingstid.