Genladningstilladelse udløber
- Hammertime
- Gold Member
- Interesser: 2 Verdenskrig, skydning
- Geografisk sted: Roskilde
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 42 times
Genladningstilladelse udløber
Har lige modtaget brev fra politiet om at min genladningstilladelse udløber d.3/5 2015 Nu skriver de så ikke genladningstilladelse men våbentilladelse på papiret? Men jeg kan se det drejer sig om min genladningstilladelse. Samtidig kan jeg ud fra mine egne papirer se at min tilladelse er gyldig frem til d.26/6 2016? Hvordan skal jeg forholde mig her. Der står med stort nederst henvendelse på tlf 43861500 efterfulgt af "der er ikke mulighed for personlig henvendelse"??? Øh hvorfor så opgive et nummer? Er det så snail mail eller email hvad pokker havde de tænkt sig? Hvad koster en fornyelse af genladningstilladelse iøvrigt?
Legends never die
- Biker
- Silver Member
- Geografisk sted: Ringkøbingfjord
- Has thanked: 1 time
Re: Genladningstilladelse udløber
Der var det samme med min! Du skal bare skrive under og så sende den ind- Det koster GRATIS! :)
Er det så her man skal sige noget klogt ? :/
- Saze
- Gold Member
- Interesser: Jagt, Lang distance skydning
- Geografisk sted: Aarhus
- Has thanked: 5 times
Med personlig henvendelse menes der at du ikke kan dukke op på den fysiske station... Ring du bare amok til dem ;)
Living to enjoy life!
- Hammertime
- Gold Member
- Interesser: 2 Verdenskrig, skydning
- Geografisk sted: Roskilde
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 42 times
Takker syntes bare brevet var lidt forvirret skruet sammen
Legends never die
- Biker
- Silver Member
- Geografisk sted: Ringkøbingfjord
- Has thanked: 1 time
Ja brevet er bestemt lidt underligt sat sammen! På min var der også Div. Priser for hvad det kostede at får laver nyt riffeltegn Osv.
Men det ER gratis og Jeg skrev bare under med navn + dags dato - sendte den ind og 2-3 uger senere kom den nye tilladelse ind af døren!
Men det ER gratis og Jeg skrev bare under med navn + dags dato - sendte den ind og 2-3 uger senere kom den nye tilladelse ind af døren!
Er det så her man skal sige noget klogt ? :/
-
- Gold Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: silkeborg
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
nu er det godt nok en riffel "dimmer" jeg har fået, men der var et girokort med på, det er egentligt lækkert nok, for nu holder det vel 10 år igen....