@ Simon -MS og 181 Bambam: I er muligvis røget i samme fælde som jeg. Jeg ansøgte om våbentilladelse ved ACV den 20. august og kom hele den digitale ansøgningsproces igennem til og med betaling for indgivelse af ansøgningen. Jeg fik ikke nogen mail om, at ansøgningen var modtaget hos politiet, men da jeg kunne se på min konto at pengene var overført, tænkte jeg at det var den nok.
Der kom dog ingen tilladelse, og i mandags ringede jeg så, meget mod min vilje, til ACV for at rykke dem. Den søde dame der tog telefonen kunne se i sit system, at de ikke havde modtaget nogen ansøgning. De havde haft fejl i systemerne. Hun bad mig udfylde en gammeldags ansøgningsattest og indsende den med posten sammen med kvittering for indbetalingen, og det har jeg så gjort.
Så hvis I ikke har fået en kvitteringsmail for ansøgningen er den ikke modtaget på ACV.
P.S. Jeg er oprørt, frustreret og forbandet over at Rigspolitiet har lavet et så elendigt system, og selvfølgelig høstet rationaliseringsgevinsten på forhånd, men det er ikke personalet på våbenkontorernes skyld, så lad os altid behandle personalet med den venlighed de fortjener. De gør hvad de kan. Jeg ventede længe med at ringe ind, for det trækker selvfølgelig ressourcer ud af systemet, men jeg havde på fornemmelsen at der var noget galt, og det var der så også.
Hilsen Lasse.
... Buy the best and cry once.