02: For den tilstrækkelige præstation. Karakteren 02 gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af fagets/fagelementets mål.
Det positive:4: For den jævne præstation. Karakteren 4 gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af fagets/fagelementets mål, med adskillige væsentlige mangler.
Det er fremragende at det er blevet elektronisk, så der er mindre indtjening til pestdanmark!
Der var heller ikke noget der "ikke virkede" undervejs.
Det lykkedes at sende to ansøgninger på under en time....
Der kom bekræftelse på mail (så den flinke kleptoman på postcenteret kan ikke "forsvinde" brevene mere)
Det mindre imponerende:
Man skal klikke ganske mange gange fra indlogning på borger.dk (nem-id, der virkede), videre over på politiets side og derfra til en webformular hvor ALLE DE OPLYSNINGER DER STOD I BREVET FRA POLITIET; GUDØDEME SKAL TASTES IND IGEN

Selv mit navn, adresse og CPR skulle jeg taste.
OK... værre er det heller ikke.
Men så skulle der også leveres en samtykkeerklæring (havde jeg ikke lige logget in med nem-id?)
Formular der skal skrives ud, underskrives analogt, fotograferes og vedhæftes..... i en fart, for er webformularen inaktiv i mere end fem minutter, så lukker den, og man er slået tilbage til start. (der kom dog et advarende pop-up om det).
Jeg havde mere end en der skulle fornyes..... begynd forfra igen (helt forfra) ved hver af dem.
Jeg skulle selv opgive, om jeg havde lyst til at betale 420.- eller 840.-
(Som default stod den på 840.- så man kunne godt få en dyr magasinsamlertilladelse!)
Så det er en 4.
Havde oplysningerne allerede stået der, in-logning kunne bruges som underskrift og jeg var gået direkte ind fra borger.dk på den rigtige formular, så havde det været en 10'er.
Var den kommet i eboks, der havde været en fin liste over alt jeg har tilladelser på og den havde vidst hvad jeg skulle betale, så ville 12'eren lure.
(Altså, karakteren 12...... ikke den dobbeltløbede