Hej
Hvad gør man, når man har en pistol (cal .22) der er købt for årtier siden og registreret i SKV før der kom krav om min. længde?
Er der andre udveje end salg (til våbenhandler), forlængelse eller indlevering til destruktion?
Mvh.
Handgunner
Pistol under 210 mm
- Handgunner
- Bronze Member
- Geografisk sted: Midtjylland
- Been thanked: 8 times
- CQB
- Platin Member
- Geografisk sted: nordjylland
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 25 times
Re: Pistol under 210 mm
det tror jeg ikke der erHandgunner skrev:Hej
Hvad gør man, når man har en pistol (cal .22) der er købt for årtier siden og registreret i SKV før der kom krav om min. længde?
Er der andre udveje end salg (til våbenhandler), forlængelse eller indlevering til destruktion?
Mvh.
Handgunner
-
- Bronze Member
- Interesser: Jagt, genladning, skydning
- Geografisk sted: Roskilde
- Been thanked: 40 times
Husker der er en paragraf som beskriver .45 våben som fik tilladelse ved fejl på Frederiksberg i 70'egne ved fejl. De kunne fortsat forny tilladelsen. ( før alle kunne få .45 på tilladelse). Så mon du ikke kan få bruge den som eksempel
- Handgunner
- Bronze Member
- Geografisk sted: Midtjylland
- Been thanked: 8 times
Hej Ped
Tak for input. Har du kildeangivelse? Kan også huske en ven, der fik tilladdelse til en 44 Magnum. Den blev fornyet, men vistnok direkte fra politiet, ikke over SKV. Hævd princippet kan nok ikke anvendes.
Tak for input. Har du kildeangivelse? Kan også huske en ven, der fik tilladdelse til en 44 Magnum. Den blev fornyet, men vistnok direkte fra politiet, ikke over SKV. Hævd princippet kan nok ikke anvendes.