Jeg skal til at flytte, og skal i den forbindelse have lavet et skab/depotrum i den nye lejlighed, hvori mit våbenskab bl.a. kan stå. Men hvad dælen gør jeg i forhold til skabet i den lille uges tid håndværkerne arbejder :/ Jeg har ikke rigtig lyst til at bore huller i væggen i stuen, for at have det stående der i 4 dage :/
Hvad vil i gøre?
Fastmontering af våbenskab ved flytning
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 294 times
Re: Fastmontering af våbenskab ved flytning
Lav en aftale med en våbenhandler om opbevaring i et par uger.
Eller opbevar på din gamle bopæl en uges tid mere.
EDIT: husk en flink medjæger må gerne opbevare dine haglvåben 8 dage, inden personen skal melde besiddelsen.
EDIT: husk en flink medjæger må gerne opbevare dine haglvåben 8 dage, inden personen skal melde besiddelsen.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt. Riffelskydning.
- Geografisk sted: Fyn.
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 1125 times
Tag på jagt. Medbring alle skydevåben.
Hilsen Lasse.
... Buy the best and cry once.
-
- Bronze Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 4 times
Hvordan med riffel ?Raptor357 skrev:Lav en aftale med en våbenhandler om opbevaring i et par uger.
Min tidligere bopæl er desværre opsagt :/ Så den mulighed har jeg desværre ikke mere :/
-
- Gold Member
- Interesser: Riffelskydning.
- Geografisk sted: Midtjylland
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 79 times
Jeg ville ringe til våbenkontoret og lave en aftale med dem som gælder i 10 dage eller lign.
Jeg lavede en aftale om en riffel jeg ikke havde lovlig tilladelse til. De var yderst behjælpelige.
Jeg lavede en aftale om en riffel jeg ikke havde lovlig tilladelse til. De var yderst behjælpelige.
-
- Gold Member
- Interesser: Skydning
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 20 times
De plejer at være pragmatiske...
Min bror fik ødelagt sit hus af Bodil.
Der var så et defekt hus, i 1 1/2 metervand, med Våbenskab, x-antal våben.
Der fik jeg dem alle ned, for det hele skulle jævnes, som politiet sagde, ja så blev de opbevaret betryggende, selv om jeg ikke havde tilladelse til en eneste af dem (og kan ikke få det, da jeg ikke har jagttegn).
Og det tror jeg faktisk jeg havde dem i 6 måneder indtil de kom ud af skurvogn, og kunne leje en "normal" bolig.
Der fik jeg dem alle ned, for det hele skulle jævnes, som politiet sagde, ja så blev de opbevaret betryggende, selv om jeg ikke havde tilladelse til en eneste af dem (og kan ikke få det, da jeg ikke har jagttegn).
Og det tror jeg faktisk jeg havde dem i 6 måneder indtil de kom ud af skurvogn, og kunne leje en "normal" bolig.
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt. Riffelskydning.
- Geografisk sted: Fyn.
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 1125 times
Dejligt at høre. Det er jo en fornuftig og pragmatisk løsning.KenP skrev:De plejer at være pragmatiske...
Hilsen Lasse.