Må jeg anvende magasiner, som tidligere er anskaffet på en magasinsamlertilladelse, i et våben som er anskaffet senere?
Fx købe .22 magasiner og efter et år anskaffe en 10/22 ruger.
Må jeg anvende magasiner, som tidligere er anskaffet på en magasinsamlertilladelse, i et våben som er anskaffet senere?
-
- Bronze Member
- Interesser: IPSC, Jagt, Taktisk skydning
- Geografisk sted: Fionia
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 14 times
Senest rettet af Refraktorius 2. aug 2017, 13:17, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift skiftet til den fremragende linje fra indlægget
Begrundelse: overskrift skiftet til den fremragende linje fra indlægget
- Langenge
- This member is
- Interesser: Gamle våben og bamser
- Geografisk sted: Region midtjylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 428 times
Re: Magasinsamlertilladelse
Du kan jo sagtens sælge et magasin du har på samlertilladelse, til en person, der har tilladelse til en skyder, hvor magasinet passer.
Så du overdrager bare magasinet fra dig selv med din samlertilladelse, til dig selv med din skydertilladelse.
På samme måde kan man med en samlertilladelse til skydevåben, købe en haglbøsse, og så derefter overdrage den til sig selv og sit jagttegn, anmelde den på jagttegnet, afmelde den på samlertilladelsen, og bruge den på sit jagttegn.
Så du overdrager bare magasinet fra dig selv med din samlertilladelse, til dig selv med din skydertilladelse.
På samme måde kan man med en samlertilladelse til skydevåben, købe en haglbøsse, og så derefter overdrage den til sig selv og sit jagttegn, anmelde den på jagttegnet, afmelde den på samlertilladelsen, og bruge den på sit jagttegn.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
-
- Bronze Member
- Interesser: IPSC, Jagt, Taktisk skydning
- Geografisk sted: Fionia
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 14 times