Det skal jeg ikke kunne sige.Bofhenator skrev: ↑16. apr 2019, 09:32Nu skriver Elbæk ikke hvordan hans ansøgning blev sendt. Men ændringen dengang var at man kunne sende en ansøgning på mail (og stadig som papir post) hvis det var på mil skulle det rigtig nok være maskinskrevet. Men papir ansøgninger kunne stadig være håndskrevet.Raptor357 skrev: ↑16. apr 2019, 09:20For flere år siden kom der en skrivelse om at SKV skulle udfyldes maskinskrevet og kun undtagelsesvis måtte skrives i hånden.Elbæk skrev: ↑15. apr 2019, 21:02SKV har været omkring tre måneder om at afvise min ansøgning til en 9 mm - indsendt før min formand blev informeret om de nye regler - med begrundelsen at ansøgningen er udfyldt i hånden.
Jeg fattes ord... Lige nu har jeg allermest lydt til at stoppe al aktivitet med et hverve og undervise nye skytter - for hvad betyder hvervning når ens hovedorganisation direkte modarbejder alt hvad der hedder fastholdelse af eksisterende aktive medlemmer? Forventer de alvorligt at man kan sælge den her "pakke" til voksne mennesker?
Så måske viste du det ikke, men din formand burde have vist det.
Så er den sendt på mail har det været forkert i årevis. Ellers har det været ok, indtil den seneste ændring.
Samtlige af mine SKV våben er ansøgt med håndskrevne ansøgninger, scannet og sendt som mail. Det har aldrig været et problem før nu. Så har der været en regel tidligere, er den ikke blevet håndhævet.