Jeg er kommet i den trælse situation at jeg har en SKV 5 hængene i systemet (og det går satme langsomt

Hvordan forventes det egentlig at man dokumenterer sin aktivitet? Jeg tæller point og fører et Excel skema så jeg selv kan se om jeg bliver bedre, men er det fx god nok dokumentation?Raptor357 skrev: ↑16. jun 2019, 10:02Det kommer an på hvad der er skrevet på din SKV-5 og hvordan du har ageret.
du kan jo skille dig af med skyder(ne) hurtigere end sådanne en kan behandles og så får du ingen pletter.
Jeg er lidt nysgerrig, hvordan kan en SKV-5 til dig være formandens fejl ?
Du skal selv kunne dokumentere din skyde aktivitet og du er selv ansvarlig for at forny tilladelsen i god tid. det er dem jeg typisk oplever folk tror er formandens opgave.
så er der det øvrige og der er det indlysende.
Jeg ville heller ikke selv kunne dokumentere min aktivitet.
Sådan har jeg gjort det, både når jeg har modtaget skytte og når jeg har leveret dem videre til andre.
Når vi alligevel er OTBofhenator skrev: ↑16. jun 2019, 20:57I den ende af landet hvor "min" skytteforening bor, er der støtte fra landsdelen pr skydning, dvs alle skydninger hvor der er talt point bliver registreret hos os (for at blive sendt videre i systemet). Men det betyder også at vi har ret fint styr på hvor meget de enkelte har skudt.
Et excel-ark med skytternes navne, så blive resultatet skrevet ind når de printer deres skiver ud (elektronisk markering).Greyberd63 skrev: ↑16. jun 2019, 21:00Når vi alligevel er OTBofhenator skrev: ↑16. jun 2019, 20:57I den ende af landet hvor "min" skytteforening bor, er der støtte fra landsdelen pr skydning, dvs alle skydninger hvor der er talt point bliver registreret hos os (for at blive sendt videre i systemet). Men det betyder også at vi har ret fint styr på hvor meget de enkelte har skudt.
Hvordan registere i, på lister eller PC eller ??, i min klub er der ingen registring overhoved.
mvh
grey
Frantz skrev: ↑16. jun 2019, 20:53Jeg har gps locker i min bil så jeg kan da bevise jeg ugentlig kommer 1 til 2 gange til klubben men selvfølgelig ikke at jeg skyder. Det er kun når jeg slå rekord skive jeg fotografere den for at holde styr på mine bedste skydninger som jeg stræber efter at slå selvfølgelig. Har man deltaget i konkurrence er det jo den bedste dokumentation på aktiv skydning
Hvis du læser reglerne i våbencirkulæret, er der faktisk ikke engang krav om, at al aktiviteten skal være skydning.Frantz skrev: ↑16. jun 2019, 20:53Jeg har gps locker i min bil så jeg kan da bevise jeg ugentlig kommer 1 til 2 gange til klubben men selvfølgelig ikke at jeg skyder. Det er kun når jeg slå rekord skive jeg fotografere den for at holde styr på mine bedste skydninger som jeg stræber efter at slå selvfølgelig. Har man deltaget i konkurrence er det jo den bedste dokumentation på aktiv skydning
Det er stadig SKV's tolkning af kravet, så det er det skytteforeningerne skal overholde.Greyberd63 skrev: ↑16. jun 2019, 22:53Hvad med aktivitets kravet, efter at man har fået sin SKV2.
Har for et par år siden, fået info fra Alice i DGI, om, at det er møde op 4 gange per år, fortrinsvis til skydning.(håndvåben only krav)
Nu ved jeg ikke hvad SKV koster, hvis noget - det er for længe siden jeg har været sportsskytte.