Grænsen skubbes, i det øjeblik politiet bruger deres egne "eksperter", til at fortælle dommer og domsmænd, noget nonsens om enhåndsbetjente knive af forskellie generationer! Bare for et eksempel. Alle vi andre ved at det at det er regulært løgn. De gør langt ud over både pligt og rimelighed, systematisk.70er drengen skrev: ↑28. jul 2019, 10:18Jeg kan udmærket se at temaet i tråden er “at politiet er dumme”. Men som jeg ser det pisser i op af det forkerte træ.C-X skrev: ↑28. jul 2019, 09:39Eller også er det fordi du ikke forstår tråden.
Vi er en del der undrer os over, at politiet overhovedet bruger tid på noget så nolle, som nogle fingerringe. Denne "sag" burde aldrig have været en sag. Politiet skubber egenhændigt grænserne for, hvad der er våben og hvad der er forbudt, med sager som disse. Fra dag til dag, bliver fingerringe til knojern og almindelige foldeknive bliver til farlige enhåndsbetjente knive af 1. eller 2. generation.
Politiet skubber ikke grænsen, men gør kun det de er ansat og forpligtet til. Grænsen er først skubbet i det øjeblik en dommer dømmer nogen for noget på baggrund af de love politikerne (som du selv er med til at vælge) har vedtaget.
Hvis du synes at der er noget jeg har misforstået er du meget velkommen til at rette mig, men at påstå at politiet har gjort noget forkert her, den får mig ikke med på.
Politiet har også den mulighed, at tænke selv og nå den rimelige konklusion, at dette ikke er en sag - sådanne vurderinger foretager de helt rutinemæssigt.
Og din kommentar om, at nogen mener at "politiet er dumme", kan du godt pakke helt væk, tak.