Jeg er nogenlunde samme situation, men ved da ikke lige om jeg tør registrere det - Man er vel også på den, hvis man skriver sælger på, og den så rent faktisk er blevet registreret korrekt i første omgang

Jeg er nogenlunde samme situation, men ved da ikke lige om jeg tør registrere det - Man er vel også på den, hvis man skriver sælger på, og den så rent faktisk er blevet registreret korrekt i første omgang
Super. Jeg håber, at du giver os en opdatering herinde. Uanset hvordan det går.
Husk, at vores regelsæt eksplicit siger at opfordring til ulovlig adfærd ikke er tilladt!
Tror mere end evt krumspring at vi er interesserede i om frakendelse er en reel risiko ved glemt registrering - eller om politimanden har været lige lovlig vaks ved havelågen da han truede med det.Fast Fumble skrev: ↑13. nov 2020, 09:53Husk, at vores regelsæt eksplicit siger at opfordring til ulovlig adfærd ikke er tilladt!
Jeg siger ikke at der vil komme sådan noget ud af det, men der skal ikke deles tvivlsomme løsninger herinde, så andre kan føle sig opfordret til sådan noget.
Jeg regner selvfølgelig med at I finder en god løsning. Målet må altid være, at alle våben er korrekt og lovligt registreret, det er langt vigtigere end om en eller anden klods på et tidspunkt har glemt noget eller dummet sig - det bærer jo som regel en eller anden form for straf.
Ah, naturligvis!458hunter skrev: ↑13. nov 2020, 09:56Tror mere end evt krumspring at vi er interesserede i om frakendelse er en reel risiko ved glemt registrering - eller om politimanden har været lige lovlig vaks ved havelågen da han truede med det.Fast Fumble skrev: ↑13. nov 2020, 09:53Husk, at vores regelsæt eksplicit siger at opfordring til ulovlig adfærd ikke er tilladt!
Jeg siger ikke at der vil komme sådan noget ud af det, men der skal ikke deles tvivlsomme løsninger herinde, så andre kan føle sig opfordret til sådan noget.
Jeg regner selvfølgelig med at I finder en god løsning. Målet må altid være, at alle våben er korrekt og lovligt registreret, det er langt vigtigere end om en eller anden klods på et tidspunkt har glemt noget eller dummet sig - det bærer jo som regel en eller anden form for straf.
458hunter skrev: ↑13. nov 2020, 09:56Tror mere end evt krumspring at vi er interesserede i om frakendelse er en reel risiko ved glemt registrering - eller om politimanden har været lige lovlig vaks ved havelågen da han truede med det.Fast Fumble skrev: ↑13. nov 2020, 09:53Husk, at vores regelsæt eksplicit siger at opfordring til ulovlig adfærd ikke er tilladt!
Dét er faktisk sket for mig.Kenneth Jensen skrev: ↑4. jan 2021, 22:10det KUNNE jo være at den anmeldelse rent faktisk VAR bortkommet hos politiet.
Arhhhhh.Rigbymauser skrev: ↑4. jan 2021, 23:16Som udgangspunkt...
Alle kan begå fejl ..
Når vi har en org. som PAC som leder med lys og lygte selv efter de mindste slip-ups ...
Langenge skrev: ↑4. jan 2021, 23:25Arhhhhh.Rigbymauser skrev: ↑4. jan 2021, 23:16Som udgangspunkt...
Alle kan begå fejl ..
Når vi har en org. som PAC som leder med lys og lygte selv efter de mindste slip-ups ...
Jeg har nu også oplevet dem som både hjælpsomme og forstående.
Han sidder nok i spjældet.