... Det er fandme næsten som her hjemme
Du må ikke importere dem før du har tilladelsen til det (hvis vi forudsætter man skal have tilladelsen). Så du skal aftale med sælger de ikke bliver sendt før du har tilladelsen.100Radsbar skrev: ↑20. jan 2021, 09:04Ikke for at afspore tråden, men istedet for at lave en ny tråd, så skriver jeg lige her, da der også blev lavet indlæg om magasiner.![]()
Jeg søgte i går om en import tilladelse på et par magasiner til min SVD, skal jeg vente med at bestille dem indtil min import tilladelse er i hus?
Eller er det ok, at bestille dem allerede? Og så på bagkant få import tilladelsen i hus?
Det burde reelt være en formalitet at få tilladelsen da jeg har tilldelsen til riflen, og dertilhørende magasiner.
Det er 5 skuds magasiner jeg vil bestille, og få dem plomberet til 2 skud.![]()
Der er ikke en decideret formular kun til import - og eksport for våbendele, så du skal bruge formularen for import af våben, men blot udfylde de relevante oplysninger for magasinet, dig selv og sælger, og så notere i kommentarfeltet, at ansøgningen drejer sig om magasiner til et allerede eksisterende våben på tilladelse.
Pis, skrev ikke i kommetar feltet at det var til en eksisterende riffel, skal man det? eller er det bedre at kontakte dem angående dette?Flugteren skrev: ↑20. jan 2021, 10:42Der er ikke en decideret formular kun til import - og eksport for våbendele, så du skal bruge formularen for import af våben, men blot udfylde de relevante oplysninger for magasinet, dig selv og sælger, og så notere i kommentarfeltet, at ansøgningen drejer sig om magasiner til et allerede eksisterende våben på tilladelse.
https://www.digimeld.politi.dk/vaaben/H ... ype=p70403
Nah, det kan de se i deres system. Grunden til, at jeg skrev det var, at det gjorde behandlingen 10% nemmere.100Radsbar skrev: ↑20. jan 2021, 12:29Pis, skrev ikke i kommetar feltet at det var til en eksisterende riffel, skal man det? eller er det bedre at kontakte dem angående dette?Flugteren skrev: ↑20. jan 2021, 10:42Der er ikke en decideret formular kun til import - og eksport for våbendele, så du skal bruge formularen for import af våben, men blot udfylde de relevante oplysninger for magasinet, dig selv og sælger, og så notere i kommentarfeltet, at ansøgningen drejer sig om magasiner til et allerede eksisterende våben på tilladelse.
https://www.digimeld.politi.dk/vaaben/H ... ype=p70403
Ringede lige til PAC, og fik våben nummeret tilføjet til ansøgningen. Så er det bare at vente indtil de kommer igennem bunken til min ansøgning.Flugteren skrev: ↑20. jan 2021, 12:35Nah, det kan de se i deres system. Grunden til, at jeg skrev det var, at det gjorde behandlingen 10% nemmere.100Radsbar skrev: ↑20. jan 2021, 12:29Pis, skrev ikke i kommetar feltet at det var til en eksisterende riffel, skal man det? eller er det bedre at kontakte dem angående dette?Flugteren skrev: ↑20. jan 2021, 10:42Der er ikke en decideret formular kun til import - og eksport for våbendele, så du skal bruge formularen for import af våben, men blot udfylde de relevante oplysninger for magasinet, dig selv og sælger, og så notere i kommentarfeltet, at ansøgningen drejer sig om magasiner til et allerede eksisterende våben på tilladelse.
https://www.digimeld.politi.dk/vaaben/H ... ype=p70403You are good.