Jf. de sager der har været i medierne, er det ikke tilfældet, altså at er der kommer yderligere sanktioner, efter bøden er betalt.
Edit, ordfejl rettet, for bedre forståelse.
Enten følger du ikke eller også er du ikke enig i at en inddragelse af Vandel godkendelse er en dårlig ting (inddragelse af sikkerhedsgodkendelser, jagttegn, våbentilladelser ect.)
Følger ikke hvad?Slettet bruger skrev: ↑24. nov 2019, 12:26Enten følger du ikke eller også er du ikke enig i at en inddragelse af Vandel godkendelse er en dårlig ting (inddragelse af sikkerhedsgodkendelser, jagttegn, våbentilladelser ect.)
Jeg mener at det skal medtages som en del af "sanktionen".
De fleste kan bare sige shit når her er mine penge nu er bøden betalt og alt er forladt. Ikke mange her i Danmark der ikke har råd til at betale bøden. Men de andre konsekvenser er der faktisk nogen der ikke har råd til.
ja der mangler lidt, "følger ikke med her på forum" skulle der stå.C-X skrev: ↑24. nov 2019, 12:34Følger ikke hvad?Slettet bruger skrev: ↑24. nov 2019, 12:26Enten følger du ikke eller også er du ikke enig i at en inddragelse af Vandel godkendelse er en dårlig ting (inddragelse af sikkerhedsgodkendelser, jagttegn, våbentilladelser ect.)
Jeg mener at det skal medtages som en del af "sanktionen".
De fleste kan bare sige shit når her er mine penge nu er bøden betalt og alt er forladt. Ikke mange her i Danmark der ikke har råd til at betale bøden. Men de andre konsekvenser er der faktisk nogen der ikke har råd til.![]()
Jeg mener bestemt at inddragelse af vandelsgodkendelse er en straf oveni straffen, når den påvirkes af petitesser, der ikke er relevante for, om en borger optræder som en bonus pater.
Så hvad mener du, eftersom det er enten eller?![]()
C-X skrev:"Nu var mit indlæg et svar til PSindrup. Jeg skrev;
"Jf. de sager der har været i medierne, er det ikke tilfældet, altså at der kommer yderligere sanktioner, efter bøden er betalt."
Det jeg nok burde have skrevet var;
"Jf. de sager der har været i medierne, er det ikke tilfældet, altså er der kommer yderligere sanktioner, efter bøden er betalt."
Det er artiklen også:C-X skrev: ↑30. nov 2019, 17:59https://www.bt.dk/krimi/politiet-advare ... feattesten
Problemet med CS:GO karambit/halsknivene er stadig aktuelt, så den almindelige dansker ved slet ikke nok om våbenloven. Måske det så er på tide at lave den om, igen, igen, igen...makværk...
Altså makværk.Det er udformningen på kniven, der gør dem ulovlige, forklarer han.
Jeps, og så ville denne også være ulovlig:Slettet bruger skrev: ↑30. nov 2019, 20:30Det er artiklen også:C-X skrev: ↑30. nov 2019, 17:59https://www.bt.dk/krimi/politiet-advare ... feattesten
Problemet med CS:GO karambit/halsknivene er stadig aktuelt, så den almindelige dansker ved slet ikke nok om våbenloven. Måske det så er på tide at lave den om, igen, igen, igen...makværk...
Altså makværk.Det er udformningen på kniven, der gør dem ulovlige, forklarer han.
Nej det er skeden sammen med kniven der er gal.
Hvis man læser loven på baggrund af den artikel så forstår man sku da ikke hvor der står at udformningen af kniven ikke må være inadkrum. Eller hvad det nu hedder.
Så er mine bug åbner knive sku da også ulovlige hvis ikke knive måtte være udformet sådan der.