Puklen er væk??Depecheyawl skrev: ↑14. jul 2022, 19:32Jeg snakkede med PAC i forgårs.
Og inden nogen beskylder mig for at spilde deres tid, så lad det stå klart at manden der tog telefonen, forsikrede at det IKKE tog tid fra dem der udsteder tilladelserne og at det er fuldstændigt på sin plads at ringe. De er der for at hjælpe.
Det var en MEGET sød og rar medarbejder.
Desuden havde de glemt min tilladelse og var dybt overraskede over jeg ikke havde modtaget den endnu, så det var en fejl fra deres side, det indrømmede han blankt. ( Søgt D. 21/3).
Så hvis kan kan se sidemanden og alle omkring en modtager deres tilladelser, mens man selv sidder og skuler i hjørnet…så ring og spørg.
Han ville sørger for den kom igennem snarest, men jeg kunne potentielt have ventet 4 måneder til hvis jeg ikke havde reageret.
Tilbage til spørgsmålet; han sagde som det første at puklen på jagtvåben er stort set arbejdet væk.
Om det er rigtigt, det får vi jo at se, men han lød næsten stolt.
Så jægervåben er nede på "normal" behandlingstid, som er hvad?
Da jeg søgte sidste år gik der 3 uger.
Mon de mener det er aktuelt igen, det får vi at se. Jeg søgte om en ny her den 1/7, så jeg bør snart se noget i min eboks hvis puklen er væk