Det er tiltrængt med mere plads, lige nu er lejligheden blot et kamerahold og et par grædende familiemedlemmer fra at ligne noget fra Extreme Hoarders :PTimber skrev:Nu har jeg jo sådan set fået svar på mit spørgsmål, så skidt med at vi går total offtopic nu.Elbæk skrev:Med fare for at lyde som en pralhals, så har jeg ikke pt. en hel forlænget weekend jeg kan dedikere til at fotografere knive - og det der med at tage lidt ad gangen, det får jeg ikke gjort.
Og, så har jeg slet ikke lyst til at tænke på hvor mange som ligger i kasser og skuffer og venter på at blive sat i stand
En lille del af samlingen kan ses her; https://www.flickr.com/photos/jakobeep/ ... 5342571742Men for pokker da en imponerende samling du har.. Og hvis det endda kun er en lille del af den, så er jeg sgu dybt imponeret...
Tror da vist at i skal dedikere et helt værelse i det hus i forhåbentligt snart får, til den samling alene...
Spørgsmål angående teater versus våbenloven...
- Elbæk
- Platin Member
- Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 1158 times
Re: Spørgsmål angående teater versus våbenloven...
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt/PCP-skydning
- Geografisk sted: Dejlige Møn
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 178 times
Re: Spørgsmål angående teater versus våbenloven...
Jeg kan se scenariet for mig....Elbæk skrev:Det er tiltrængt med mere plads, lige nu er lejligheden blot et kamerahold og et par grædende familiemedlemmer fra at ligne noget fra Extreme Hoarders :PTimber skrev:Nu har jeg jo sådan set fået svar på mit spørgsmål, så skidt med at vi går total offtopic nu.Elbæk skrev:Med fare for at lyde som en pralhals, så har jeg ikke pt. en hel forlænget weekend jeg kan dedikere til at fotografere knive - og det der med at tage lidt ad gangen, det får jeg ikke gjort.
Og, så har jeg slet ikke lyst til at tænke på hvor mange som ligger i kasser og skuffer og venter på at blive sat i stand
En lille del af samlingen kan ses her; https://www.flickr.com/photos/jakobeep/ ... 5342571742Men for pokker da en imponerende samling du har.. Og hvis det endda kun er en lille del af den, så er jeg sgu dybt imponeret...
Tror da vist at i skal dedikere et helt værelse i det hus i forhåbentligt snart får, til den samling alene...

M.v.h. Timber
Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad..
Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad..