Spørgsmål angående teater versus våbenloven...

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Brugeravatar
Elbæk
Platin Member
Platin Member
Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 268 times
Been thanked: 1158 times

Re: Spørgsmål angående teater versus våbenloven...

Indlæg af Elbæk » 27. maj 2015, 23:33

Timber skrev:
Elbæk skrev:Med fare for at lyde som en pralhals, så har jeg ikke pt. en hel forlænget weekend jeg kan dedikere til at fotografere knive - og det der med at tage lidt ad gangen, det får jeg ikke gjort.

Og, så har jeg slet ikke lyst til at tænke på hvor mange som ligger i kasser og skuffer og venter på at blive sat i stand :help:

En lille del af samlingen kan ses her; https://www.flickr.com/photos/jakobeep/ ... 5342571742
Nu har jeg jo sådan set fået svar på mit spørgsmål, så skidt med at vi går total offtopic nu. :fun: Men for pokker da en imponerende samling du har.. Og hvis det endda kun er en lille del af den, så er jeg sgu dybt imponeret... :respekt: Tror da vist at i skal dedikere et helt værelse i det hus i forhåbentligt snart får, til den samling alene... :fun:
Det er tiltrængt med mere plads, lige nu er lejligheden blot et kamerahold og et par grædende familiemedlemmer fra at ligne noget fra Extreme Hoarders :P
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Timber
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 124 times
Been thanked: 178 times

Re: Spørgsmål angående teater versus våbenloven...

Indlæg af Timber » 27. maj 2015, 23:37

Elbæk skrev:
Timber skrev:
Elbæk skrev:Med fare for at lyde som en pralhals, så har jeg ikke pt. en hel forlænget weekend jeg kan dedikere til at fotografere knive - og det der med at tage lidt ad gangen, det får jeg ikke gjort.

Og, så har jeg slet ikke lyst til at tænke på hvor mange som ligger i kasser og skuffer og venter på at blive sat i stand :help:

En lille del af samlingen kan ses her; https://www.flickr.com/photos/jakobeep/ ... 5342571742
Nu har jeg jo sådan set fået svar på mit spørgsmål, så skidt med at vi går total offtopic nu. :fun: Men for pokker da en imponerende samling du har.. Og hvis det endda kun er en lille del af den, så er jeg sgu dybt imponeret... :respekt: Tror da vist at i skal dedikere et helt værelse i det hus i forhåbentligt snart får, til den samling alene... :fun:
Det er tiltrængt med mere plads, lige nu er lejligheden blot et kamerahold og et par grædende familiemedlemmer fra at ligne noget fra Extreme Hoarders :P
Jeg kan se scenariet for mig.... :shock:

:rolf: :rolf: :rolf:
M.v.h. Timber

Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Besvar