Ja, og nej jeg har ikke en kopi.Elbæk skrev:Har du et konkret eksempel på at det er forekommet?Raptor357 skrev:Som maste klatrer er tilladelse til enhåndsbetjent kniv mulig.Lycon skrev:De har jo besluttet at der ikke findes noget anerkendelsesværdigt formål for énhåndsbetjente knive, så den mulighed kan vi glemme. Deres argument vil være at så må du medbringe en dolk, den er énhåndsbetjent, og fuld lovlig når det er erhvervsmæssigt, eller anerkendelsesværdigt.Starling skrev:Og hvad med den mand eller kvinde der er på job, og som har brug for en enhåndskniv til udøvelse af sit erhverv ?
Jeg har hørt om det før, men er aldrig blevet præsenteret for noget konkret.
V og S enige: Knivloven skal skæres til
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 150 times
- Been thanked: 295 times
Re: V og S enige: Knivloven skal skæres til
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
- Elbæk
- Platin Member
- Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 1158 times
Spændende.
Ærgeligt at du ikke har noget på skrift, det kunne være et meget nyttigt dokument at vedhæfte en evt. ansøgning.
Ærgeligt at du ikke har noget på skrift, det kunne være et meget nyttigt dokument at vedhæfte en evt. ansøgning.
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 150 times
- Been thanked: 295 times
Jeg kan da prøve at søge den. jeg har uddannelsen og jeg klatrer da i ny og næ.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
- Elbæk
- Platin Member
- Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 1158 times
Go for it!Raptor357 skrev:Jeg kan da prøve at søge den. jeg har uddannelsen og jeg klatrer da i ny og næ.
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."