Er der nogen der ved om det er muligt at få en Winchester bøjlespænder på SKV??

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Greyberd63
Platin Member
Platin Member
Interesser: Westernskydning og genladning
Geografisk sted: hovedstadsområdet
Has thanked: 272 times
Been thanked: 162 times

Re: Er der nogen der ved om det er muligt at få en Winchester bøjlespænder på SKV??

Indlæg af Greyberd63 » 7. jul 2020, 15:54

Cpt skrev:
7. jul 2020, 15:00
Langenge skrev:
7. jul 2020, 14:31
jeg skyder også sortkrudtserstatning (777) i min bøjlespænder.
Det gør den dejlig nem med hensyn til rengøring :-) (I alt andet sort bruger jeg rigtigt sort)
Men hvis du konsekvent nægter at lege med noget andet end røgsvagt, så er en sortkrudtsforening nok ikke helt noget for dig.
Jeg har prøvet sortkrudt og kan godt li det :thumbup: , men jeg har ikke tiden til at engagere mig i endnu en forening lige nu..
Derfor håbet om at det kunne lade sig gøre i nuværende klub under DSU regi
Hvis det kun er en riffel, så skal du bare være klar til at betale kontingent, der er ikke aktivitets krav på riffler.

Men hvis du vælger den vej, så tjek lige, at din lokale nuværende klub vil lade dig skyde med dette våben på deres baner, nogle bestyrelser kan være lidt besværlige..

En anden løsning, hvis i er flere i klubben der ønsker underlige våben, som ligger under sortkrudt forbundet, er at oprette en sortkrudt klub.

Hos mig i vores Skytteforening, der har vi en søsterklub, en sortkrudt klub, de betaler ikke leje af bane, men kravet for medlemskab i denne sortkrudtklub, er at man også er medlem af vores skytteforening.
Så er alle glade
Mvh
Grey

Luluselsker
Platin Member
Platin Member
Interesser: jagt/luftvåben og bue
Geografisk sted: sydlige øer/meste af østDK
Has thanked: 101 times
Been thanked: 104 times

Re: Er der nogen der ved om det er muligt at få en Winchester bøjlespænder på SKV??

Indlæg af Luluselsker » 7. jul 2020, 18:21

skal lige se om jeg kan finde mit gamle SKVkort for jeg startede med at have min rossi R92 lever action 357er på SKV inden den røg over på jagt og med ud på råvildt
Komplet tegnblind omend jeg forsøger er bedre med en fil i hånden end med et tastatur
Obs! kan være besværlig at fange i dagstimerne

Besvar