Hvis det kun er en riffel, så skal du bare være klar til at betale kontingent, der er ikke aktivitets krav på riffler.Cpt skrev: ↑7. jul 2020, 15:00Jeg har prøvet sortkrudt og kan godt li detLangenge skrev: ↑7. jul 2020, 14:31jeg skyder også sortkrudtserstatning (777) i min bøjlespænder.
Det gør den dejlig nem med hensyn til rengøring :-) (I alt andet sort bruger jeg rigtigt sort)
Men hvis du konsekvent nægter at lege med noget andet end røgsvagt, så er en sortkrudtsforening nok ikke helt noget for dig., men jeg har ikke tiden til at engagere mig i endnu en forening lige nu..
Derfor håbet om at det kunne lade sig gøre i nuværende klub under DSU regi
Men hvis du vælger den vej, så tjek lige, at din lokale nuværende klub vil lade dig skyde med dette våben på deres baner, nogle bestyrelser kan være lidt besværlige..
En anden løsning, hvis i er flere i klubben der ønsker underlige våben, som ligger under sortkrudt forbundet, er at oprette en sortkrudt klub.
Hos mig i vores Skytteforening, der har vi en søsterklub, en sortkrudt klub, de betaler ikke leje af bane, men kravet for medlemskab i denne sortkrudtklub, er at man også er medlem af vores skytteforening.
Så er alle glade
Mvh
Grey