Ja...Bjarne41 skrev: ↑17. apr 2020, 20:12Inkassofirmaet og Postnord -at få noget fornuftigt fra Dem er som at vælte den Kinesiske mur med pandenRas.Killing skrev: ↑17. apr 2020, 11:32Opfølgning:
Vi har snakket med inkassofirmaet... og som forventet... de kan ikke gøre noget ved at brevet et modtaget for sent. De forholder sig juridisk til de 5 dages levering, som Postnord opgiver for at levere et brev.
Jeg er pt. ved at prøve at komme igennem til Postnord.![]()
Spørgsmål vedr. inkassosag.
- Ras.Killing
- Platin Member
- Interesser: Jagt & pistolskydning
- Geografisk sted: Sy'Fyn
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 630 times
Re: Spørgsmål vedr. inkassosag.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
-
- Gold Member
- Interesser: jagt - historie
- Geografisk sted: midtjylland
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 14 times
Re: Spørgsmål vedr. inkassosag.
Det ved jeg ikke - var medlem i ca. år får jeg første gang havde brug for juridisk hjælpSierra13 skrev: ↑17. apr 2020, 20:12Skal man ikke have været medlem i 6 måneder førend man kan benytte sig af FDMs juridske afdeling?Bjarne41 skrev: ↑17. apr 2020, 20:10Jeg har været medlem af FDM i mange år og fået alle pengene retur i forbindelse med juridisk hjælp vedr, nogle plattenslagere-værksteder.NaChO-LiBrE skrev: ↑15. apr 2020, 21:55Det vil fogderetten skide helt og holdent højt og helligt på ..Raptor357 skrev: ↑15. apr 2020, 19:24Reglen er at de har bevisbyrden.
Et post brev antager man når frem (hvis posten ikke melder om tabt post = det sker aldrig), en mail skulle man den gang jeg var selvstændig have en modtager kvittering på.
Er rykkerne ikke sendt korrekt går alt i stå der.
Du skal ikke lade dig skræmme af at møde i fogedretten hvis de insisterer. du fortæller blot dommeren at du ikke har modtaget en eneste rykker, og du har betalt regningen det øjeblik du fik en henvendelse fra dem, i dette tilfælde inkasso brevene som er modtaget samtidigt.
Jeg kæmper i øjeblikket med en mekanikker der uberettiget har sendt mig en regning på , jeg tror oprindeligt knap 1300 kr.. det er steget til over 8000 kr nu da jeg helt og aldeles nægter og betale (og jeg skylder ham vitterligt INTET) .
fogderetten er fuldstændig bedøvende ligeglade og det er inkasso også.. og når jeg ringer til spasseren så lover han højt og helligt at uha det ska ha da nok få styr på ..
det kan vel ikke komme som nogen overraskelse at fogderetten har dømt til fordel for mekanikkeren .. de sked fuldstændig højt og flot på alt.. det tog ikke engang 2 min før det var overstået og nu har idioten rettens ord for at vi altså åbenbart skylder ham penge. . og med inkasso på så går det hurtigt op af
Bilankenævn eller hvad det nu hedder korrekt fik sat stolen for døren for værkstederne og da de ikke længere ville svare på specielle spørgsmål, lukkes sagen til min fordel. Over 20000 kr sparet i ublu værksteds regninger![]()