Gråskæg skrev:
Jamen indrømmet - skyldig - det er da rent smagsdommeri, som jeg så forbeholder mig retten til at have, hvilket betyder at undertegnede i hvert fald aldrig melder sig ind i en forening, der går ud på at kæmpe for retten til at bruge AR eller kraftige tactiske rifler til jagt. Når det så er sagt, så må jeg sige, at jeg ikke har spor imod din søde lille plastikskyder, som vist på billedet, det er jo bare en modernę riffel, som producenten prøver at peppe lidt op, og lefle for et ungt marked, fint nok og OK med mig. Jeg var godt klar over at mit udsagn ville virke som en rød klud for en kamptyr på nogle herinde, og de behøver så ikke at sende billeder ind af alt deres fancy grej for at provokere mig.
Jeg vil slutte med at sige, at din viste riffel ikke er en hindring for mig i, at vi kunne gå på jagt sammen, men det ville en heavy tactical sag være, men indrømmet det er og bliver en smagssag, også for dem, der synes at den er smart.
Tja.... Så var det jo ikke for ingenting, at der gik ild i mit Bullshit-O-Meter.
Helt igennem tragisk holdning.
Selvom du ikke bryder dig om mine våben og aldrig ville kæmpe for min ret til at beholde dem eller bruge dem til jagt, så lover jeg at jeg vil gøre mit absolut yderste, for at du kan beholde dine, dén dag de prøver at tage dem fra dig.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke, 1729-1797.