Hvis det gør sagen anderledes, så kan jeg sagtens påtage mig hvad der end vil være af arbejde forbundet med det.Fast Fumble skrev:Der er enighed i moderator gruppen om at det ikke er en opgave NVF skal lægge arbejdskraft til, det bør nok foregå gennem brancheforeningen eller ved direkte henvendelser våbenhandlerne imellem.
For NVF vil det være meget arbejde for en meget begrænset skare, da forummet nødvendigvis må være lukket, får almindelige NVF medlemmer ikke noget udbytte.
Jeg kan afsløre at "brancheforeningen" for våbenhandlere ikke har nogen som helst interesse i "os små" våbenhandlere. Jeg er mange gange blevet mødt med en lettere arrogant holdning om at hvis man ikke har en fysisk butik, med almindelige åbningstider på alle hverdage, så er man ikke seriøs, og så er der flere der nægter at handle med én.
... Det betyder i praksis, at det stort set kun er Jaguar-gruppens forretninger der opfylder de mere... Ehm... Uformelle krav... ;)
Derudover, så har jeg ikke kunne finde en reel brancheforening - men det kan da være jeg har ledt de forkerte steder?