Lovlig kniv snuppet i tolden

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Martensit
Gold Member
Gold Member
Interesser: blankvåben/luftvåben
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Lovlig kniv snuppet i tolden

Indlæg af Martensit » 14. jan 2018, 20:34

Petitesser.

Hvorfor diskutere hvem der står nederst på papiret, det handler om hvad der står øverst. F.eks den dragende titel på tråden her, der jo er absolut misvisende :razz:

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 1193 times
Been thanked: 185 times

Indlæg af PSindrup » 14. jan 2018, 21:05

Martensit skrev:Petitesser.

Hvorfor diskutere hvem der står nederst på papiret, det handler om hvad der står øverst. F.eks den dragende titel på tråden her, der jo er absolut misvisende :razz:
Du har jo helt ret. :razz:

Det var jo netop en ulovlig kniv der blev snuppet i tolden, selv om det var en lovlig der var (forsøgt) bestilt.

Peter

HLJ63
Newbie
Newbie
Interesser: Kniv
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af HLJ63 » 4. nov 2018, 02:13

Hvordan endte sagen? Jeg har været ude for det samme. Fik i torsdags brev om de havde opsnappe en springkniv, og kniven jeg bestilte er nøjagtig magen til den du bestilte.
Vh En noget fortvivlet/overrasket.

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 51 times
Been thanked: 86 times

Indlæg af ESAF » 4. nov 2018, 06:43

HLJ63 skrev:
4. nov 2018, 02:13
Hvordan endte sagen? Jeg har været ude for det samme. Fik i torsdags brev om de havde opsnappe en springkniv, og kniven jeg bestilte er nøjagtig magen til den du bestilte.
Vh En noget fortvivlet/overrasket.
:welcome:
Har du læst tråden? Sagen er afsluttet allerede på side 1, hvordan det forholder sig i dit tilfælde vil vise sig, men hvis du ellers har handlet i god tro vil jeg ønske dig held og lykke, du er velkommen til at benytte tråden her, eller at oprette en ny med din egen sag, så er jeg sikker på at langt klogere hoveder end mig står klar med råd, vejledning, opmuntrende ord og harme over politiets behandling af os våbenejere :mrgreen:
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Besvar