PSindrup skrev:Find oplæg til høringssvar.
Såfremt det ikke er afsendt endnu, stiller jeg gerne op som korrekturlæser.
Peter

PSindrup skrev:Find oplæg til høringssvar.
Peter
Fandens!Unknown skrev:PSindrup skrev:Find oplæg til høringssvar.
PeterDu er sku sjov Peter.
Det går nok, det er jo mandag...PSindrup skrev:Fandens!Unknown skrev:PSindrup skrev:Find oplæg til høringssvar.
![]()
![]()
Peter
Der mangler bare en korrekturlæser på dine indlæg...PSindrup skrev:Fandens!Unknown skrev:PSindrup skrev:Find oplæg til høringssvar.
![]()
![]()
Peter
Tak for det!PSindrup skrev:Find oplæg til høringssvar.
Peter
Hele tråden/høringssvaret handler netop om at vi ikke ved det.Tangloppen skrev:Har tabt sutten lidt, lige for at opsummere en smule, er det tilladt at besidde foldeknive med thumbstud ala denne til anerkendelsesværdige formål..?
Altså enhåndsbetjent, men ikke en springkniv/butterfly.
Jeg er overbevist om at de PRÆCIST ved hvad de vil, de køre bare folk rundt i manegen ligeså langt som de overhovedet kan.Starling skrev:Vi må vist udvise tålmodighed lidt endnu.
Spørgsmålet er vel også om Søren Pind og de andre gutter i folketing og JM, selv ved hvad de vil med den lov, og hvad de vil tillade.
Jeg skærer dem ind i mellem ud i både og fjerne kernehuset... Gad vide om det er anderkendelsesværdigt, hvis skrællen får lov at blive på...Scrapper skrev:Og hvor mange af jer, skræller rent faktisk jeres æbler, inden I spiser dem?
Ifølge GNAGS, så er det kun noget man gør når man bliver gammel.
Aha! Så ville det jo tangere religiøs forfølgelse at blive forbudt at bære kniv. Så kan jeg måske få Radikale Venstre eller Bjørn Elmquist til at slås for mine rettigheder. Det ville være første gang nogensinde at de ville være mig nyttige så :-)ReneKJ skrev:Man kunne jo blive Sikh, så er det et krav fra gud at man går med kniv. Og et par andre ting småting, men det er jo hellere ikke alle kristene der følger biblen til punkt og prikke.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Five_Ks
…eller hvad med de knive (Sgian Dubhs) som skotterne går med i strømpen…?Sirupate skrev:Aha! Så ville det jo tangere religiøs forfølgelse at blive forbudt at bære kniv....
Efter min byge af henvendelser lige før jul fik jeg bl.a. svar fra direktøren for Friluftsrådet, som er en af de organisationer, der har været involveret i det nye udkast.Sirupate skrev:Er der nogen der kender til om de andre interesseorganisationer også vil slå sig i tøjret eller de bare stiller sig tilfredse med den luns kød der er smidt foran dem og så vender det blinde øje til den svinestreg der er i gang med at blive begået?
4151