Vi er to der overvejer at tage på en flere dages havjagt i kajak langs de danske kyster med overnatning på stranden undervejs. Vi vil så have vores haglgeværer med os, og overholde de sædvanlige regler om at holde dem i etui når vi ikke jager.
Er der noget vi specielt skal gøre for ikke at overtræde reglerne i forhold til normal havjagt. Jeg tænker naturligvis på overnatningen. Der findes overnatningssteder (lovlige) langs kysten.
mvh Thomas
Havjagt med overnatning
-
- Bronze Member
- Interesser: Teknik incl. luftgeværer
- Geografisk sted: Nordlige København
-
- Platin Member
- Interesser: Skydning, jagt og MC
- Geografisk sted: Øst-Sjælland
- Has thanked: 347 times
- Been thanked: 160 times
Re: Havjagt med overnatning
Så længe våbnene er i foderal og under konstant overvågning (i har jo svært ved at låse dem væk) så bør det være muligt. I skal være opmærksomme på at på nogle strandstrækninger er det ok at transportere våben og på andre er det ulovligt - her tænker jeg på hvor i ligger til for natten.
I øvrigt super fed ide. Sådan en tur kunne jeg fame godt tænke mig at deltage i. Hvis det bliver en success kunne det jo være at det var noget vi skulle arrangere lidt af på NVF niveau - ligesom der er MOPA træf osv.
Lad os endelig høre hvordan det går.
C
I øvrigt super fed ide. Sådan en tur kunne jeg fame godt tænke mig at deltage i. Hvis det bliver en success kunne det jo være at det var noget vi skulle arrangere lidt af på NVF niveau - ligesom der er MOPA træf osv.
Lad os endelig høre hvordan det går.
C