Er der nogen som ved om man kan få tilladelse til en M14 riffel (halvautomatisk udgave) alternativ en US Carabin???
Hvis ja, hvad er de registeret som ? jagt udland eller?
Jeg ved godt nogen her på siden har US carabins men de er sikkert registeret før politiet gik agurk over alt halvautomatisk.
Er der nogen som ved om man kan få tilladelse til en M14 ?
- Lycon
- Admin
- Interesser: Special Operations Executive
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 595 times
- Been thanked: 601 times
- Kontakt:
Re: Er der nogen som ved om man kan få tilladelse til en M14
Ja der er flere der har M14 på jagttegn herhjemme, det afhænger desværre af hvilken politikreds du bor i.Sol skrev:Er der nogen som ved om man kan få tilladelse til en M14 riffel (halvautomatisk udgave) alternativ en US Carabin???
Jeg ved godt nogen her på siden har US carabins men de er sikkert registeret før politiet gik agurk over alt halvautomatisk.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington
SOE agent Pearl Witherington
-
- Bronze Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: Jylland
Nogen der kan opremse hvad der gives tilladelse til i de respektive politikredse?Lycon skrev:Ja der er flere der har M14 på jagttegn herhjemme, det afhænger desværre af hvilken politikreds du bor i.Sol skrev:Er der nogen som ved om man kan få tilladelse til en M14 riffel (halvautomatisk udgave) alternativ en US Carabin???
F.eks. hvad er smertegrænsen i Århus?
- Dahl78
- Gold Member
- Interesser: Historie/Hund
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Jeg har en m14 springfield 1/2 auto på jagttilladelse(jagt i udlandet),jeg hører under horsens politikreds så det kan lade sig gøre,,men fik at vide at det var den eneste 1/2 auto jeg måtte eje,kan anbefale springfield m1a national match(ekstrem præcisWoom skrev:Nogen der kan opremse hvad der gives tilladelse til i de respektive politikredse?Lycon skrev:Ja der er flere der har M14 på jagttegn herhjemme, det afhænger desværre af hvilken politikreds du bor i.Sol skrev:Er der nogen som ved om man kan få tilladelse til en M14 riffel (halvautomatisk udgave) alternativ en US Carabin???
F.eks. hvad er smertegrænsen i Århus?

Bjarne er et fedt navn