Jeg spekulerede på om der var gjort tiltag til at søge aktindsigt af Rigspolitiets rapport til JM, angående vurderingen ved farligheden af luftgeværer?? Jeg har godt set at RT ville se på det, Men er der noget undervejs?? For ellers har jeg tænkt mig at gøre det. Nu har jeg nemlig spurgt SF's Karina Lorentzen 2 gange om hun vil uddybe de svar som der er blevet givet. Og dette har hun ikke gjort endnu...(Sjovt nok) Og det er jeg ærligt talt lidt træt af at vente på. Så nu må der ske noget.
M.v.h. Timber
Aktindsigt i Rigspolitiets vurdering af luftvåben..
- HePe
- Platin Member
- Interesser: våben- og jagtlovgivningen
- Geografisk sted: Hovedstaden
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: Aktindsigt i Rigspolitiets vurdering af luftvåben..
Hej Timber,Timber skrev:Jeg spekulerede på om der var gjort tiltag til at søge aktindsigt af Rigspolitiets rapport til JM, angående vurderingen ved farligheden af luftgeværer?? Jeg har godt set at RT ville se på det, Men er der noget undervejs??
RT arbejder på sagen.
Venlig hilsen
HePe
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt/PCP-skydning
- Geografisk sted: Dejlige Møn
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 178 times
Re: Aktindsigt i Rigspolitiets vurdering af luftvåben..
HePe skrev:Hej Timber,Timber skrev:Jeg spekulerede på om der var gjort tiltag til at søge aktindsigt af Rigspolitiets rapport til JM, angående vurderingen ved farligheden af luftgeværer?? Jeg har godt set at RT ville se på det, Men er der noget undervejs??
RT arbejder på sagen.
Venlig hilsen
HePe
Ok... Det er super duper.... Så undlader jeg at kradse i materien, indtil videre...

M.v.h. Timber
Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad..
Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad..