Rart med nogen som kender og forstår reglerne!
- Mapzter
- This member is
- Interesser: IPSC og pistolskydning
- Geografisk sted: Nordjylland
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 423 times
- Kontakt:
Rart med nogen som kender og forstår reglerne!
Under security-check i Kastrup lufthavn da jeg skulle tilbage til Aalborg i dag kommer en af security medarbejderne hen med min rygsæk for at finde ejermanden. Jeg tilkendegiver at det er min, og hun siger at det ser ud til at der er en foldekniv i rygsækken. Jeg bekræfter (det er min leatherman Squirt), fortæller at det er en foldekniv uden lås, som er under 6 cm samt at jeg er på vej over til terminal 1 for at ta' indenrigsflyet til Aalborg. Jeg bliver bedt om at vise hvilken lomme den er i, hun tager den ud, får rygsækken scannet igen, inspicerer kniven, konstaterer at den overholder målene, ikke kan låses, giver mig den tilbage og ønsker mig en god rejse. Det var en god oplevelse 

Slava Ukraini!
IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory
IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory
- Mindstorm
- Platin Member
- Interesser: IPSC, våbenteknik
- Geografisk sted: Struer
- Been thanked: 9 times
Re: Rart med nogen som kender og forstår reglerne!
Udemærket.
Jeg skulle flyve til Grækenland på ferie på et tidspunkt, de ville tage min lille Victorinox lommekniv med usb stik, da det blev betragtet som et multitool og det måtte man ikke have med i flyveren... men da jeg bad om bare lige at få mit usb stik inden de smed den væk, så blev den opgraderet fra kniv til usb stik og så kunne jeg godt få den med alligevel
Jeg skulle flyve til Grækenland på ferie på et tidspunkt, de ville tage min lille Victorinox lommekniv med usb stik, da det blev betragtet som et multitool og det måtte man ikke have med i flyveren... men da jeg bad om bare lige at få mit usb stik inden de smed den væk, så blev den opgraderet fra kniv til usb stik og så kunne jeg godt få den med alligevel

Mvh Mindstorm